تغییر نام کاربری قابلیتی است که بسیاری از کاربران شبکه پلی استیشن خواستار آن هستند اما سونی تا به حال اقدامی در این جهت انجام نداده است. حال اعلام شده که احتمالاً این مهم در سال جدید برای کاربران شبکه پلی استیشن فراهم خواهد شد و این افراد می توانند به زودی نام کاربری خود […]

PSX 2017 | شبکه پلی‌استیشن به‌زودی قابلیت تغییر نام کاربری را فراهم خواهد کرد

تغییر نام کاربری قابلیتی است که بسیاری از کاربران شبکه پلی استیشن خواستار آن هستند اما سونی تا به حال اقدامی در این جهت انجام نداده است. حال اعلام شده که احتمالاً این مهم در سال جدید برای کاربران شبکه پلی استیشن فراهم خواهد شد و این افراد می توانند به زودی نام کاربری خود را در شبکه پلی استیشن تغییر دهند.

مدیر شرکت سرگرمی های تعاملی سونی در آمریکا یعنی آقای شان لیدن (Shawn Laydan) در طی رویداد PlayStation Experience خبری مهم و هیجان انگیز برای کاربران شبکه پلی استیشن اعلام کردند. طبق این خبر انتظار می رود که سرانجام کاربران شبکه پلی استیشن بتوانند نام کاربری خود را در این شبکه تغییر دهند. آقای لیدن اعلام کرده است که این مهم به زودی عملی خواهد شد و کاربران نباید مدت زمان زیادی منتظر محقق شدن آن باشند.

زمانی که حضار از وی در مورد این که چه زمانی کاربران قادر به تغییر نام کاربرای خود خواهند بود، سوال کردند، وی پاسخ روشنی نداد اما تایید کرد که سونی در حال اعمال تغییراتی در سرویس های آنلاین خود می باشد. لیدن تایید کرد که در طی سال آینده، کاربران شبکه پلی استیشن قادر به تغییر نام کاربری خود خواهند بود و اعلام داشت که امیدوار است در مراسم PSX سال آینده، چنین سوالاتی از وی پرسیده نشود چرا که قرار است تا سال آینده این وعده محقق شود.

این ها تمام چیزی بود که لیدن در رابطه با امکان تغییر نام کاربری کاربران شبکه پلی استیشن گفت. جزئیات دیگری از طرف وی اعلام نشد و ما امیدواریم که در هفته ها یا ماه های آینده شاهد عملی شدن این وعده از طرف سونی باشیم. البته نگرانی بسیاری از افراد این است که شاید سونی برای فراهم کردن امکان تغییر در نام کاربری کاربران شبکه پلی استیشن بخواهد از آن ها مبلغی دریافت کند. امیدواریم این امکان به صورت رایگان برای کاربران فراهم شود و هیچ کس مجبور به پرداخت وجهی برای این عمل نباشد. به هر حال امکان تغییر در نام کاربری قابلیتی است که شبکه پلی استیشن برای کاربران خود تا به حال فراهم نکرده است و بساری از افراد بنابر هر دلیلی، نیازمند تغییر آن هستند. امیدواریم به زودی کاربران پلی استیشن نیز بتوانند نام کاربری خود را تغییر دهند. برای کسب آخرین جزئیات از امکان تغییر نام کاربری در شبکه پلی استیشن با ما همراه باشید. همچنین شما می توانید برای کسب دیگر اخبار مربوط به دنیای بازی های رایانه ای نیز با وبسایت خبری تحلیلی گیمفا همراه باشید.

منبع متن: gamefa