در سال 2014 یک عنوان اول شخص از سری The Walking Dead از سوی شرکت Overkill (سازنده بازی Payday) معرفی شد. در شرایطی که قرار بود این عنوان در سال 2016 عرضه شود، اما نه تنها با تاخیرهای پیاپی رو‌به‌رو شد بلکه ما حتی نمایش قابل توجهی را نیز از بازی تماشا نکرده‌ایم، به طوری شایعاتی مبنی بر کنسل شدن پروژه هم منتشر گشت.

به گزارش پردیس‌گیم، خوشبختانه به نظر می‌رسد که پروژه‌ The Walking Dead کماکان به توسعه خود ادامه می‌دهد. ساعاتی قبل Overkill اولین تریلر از بازی The Walking Dead را منتشر کرد.  ما در این تریلر با یک شخصیت قابل بازی یعنی "آیدن" آشنا می‌شویم؛ با اینکه این تریلر به هیچ عنوان گیم‌پلی را نشان نمی‌دهد و صرفا یک تریلر CG محسوب می‌شود اما باید اعتراف کنیم که نمایی قابل‌لمس از جهانِ بازی و شخصیت آیدن را به ما می‌دهد.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم که این تریلر را تماشا کنید:

 

دانلود SD - دانلود HD

تماشا بصورت فول‌اسکرین

در آخر لازم بذکر است که پروژه‌ی The Walking Dead که توسط Overkill در حال ساخت است، یک بازی شوتر و Co-op محور می‌باشد که بر پایه عناصر نقش‌آفرینی، بقا و اکشن شکل گرفته است. به گفته شرکت Overkill، این بازی در سال 2018 روانه بازار خواهد شد.

اما دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟ از دید شما این بازی می‌تواند یک اثر موفق در جهان The Walking Dead باشد؟ همچنین در تصویر انتهایی خبر می‌توانید با چهار شخصیت قابل بازی آشنا شوید.

منبع متن: pardisgame