آرجان بروسی (Arjan Brussee)، یکی از موسسان سازنده‌ی LawBreakers یعنی باس‌کی پروداکشنز (Boss Key Productions)، این استودیو را ترک گفته است تا برروی پروژه‌ی سری و جدیدی برای اپیک گیمز (Epic Games) کار کند. بروسی نقش مدیر عملیات باس‌کی را بر عهده داشته و بخش‌های مختلف این استودیو نظیر تولید و دارایی و سرمایه‌ها و… […]

موسس Boss Key این استودیو را جهت کار روی پروژه‌ای سِرّی برای Epic Games ترک می‌کند

آرجان بروسی (Arjan Brussee)، یکی از موسسان سازنده‌ی LawBreakers یعنی باس‌کی پروداکشنز (Boss Key Productions)، این استودیو را ترک گفته است تا برروی پروژه‌ی سری و جدیدی برای اپیک گیمز (Epic Games) کار کند.

بروسی نقش مدیر عملیات باس‌کی را بر عهده داشته و بخش‌های مختلف این استودیو نظیر تولید و دارایی و سرمایه‌ها و… را کنترل و هدایت کرده و به‌تازگی، بازگشت خود به اپیک گیمز پس از ۲۰ سال را از طریق توئیتر اعلام نموده است:

خبر بزرگ… استودیوی باس‌کی را ترک می‌کنم و بعد از ۲۰ سال به اپیک گیمز باز خواهم گشت (!) تا روی پروژه­‌ی هیجان‌انگیز و سری جدیدی کار کنم، منتظر باشید!

کلیف بلیزنسکی (Cliff Blizenski) که موسس دیگر باس‌کی است و در اپیک گیمز نیز با او همکار بوده، ناراحتی‌اش از این جدایی را در توئیتر ابراز نموده و گفته است:

از صمیم قلب ناراحتم که باید اعلام کنم از آرجان بروسی از باس‌کی جدا شده‌ایم.

وی نه تنها فردی بااستعداد و درخشان، بلکه دوستی عزیز و گرامی است و آرزوی موفقیت برای فعالیت‌ها و تلاش‌های آینده‌اش را دارم.

آینده‌ی روشنی پیش روست و همچنان به ساخت بازی‌ها مشغول هستیم!

LawBreakers  ساخته‌ی باس‌کی پروداکشنز، در ماه جولای امسال برروی پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شد اما از همان آغاز عرضه با مشکلات مختلفی مواجه بوده است که کمبود بازیکن در صدرشان قرار دارد. باس‌کی برای حل این مشکل و جذب هرچه بیشتر بازیکن، با ارائه‌ی هفته‌های رایگان و به‌روزرسان‌های بزرگ همواره در حال تلاش بوده و همچنان قرار است که محتویات جدیدی نظیر کلاس و نقشه‌های تازه را در آینده به این بازی اضافه کند.

منبع متن: gamefa