Kingdom Come: Deliverance فاقد هر گونه درون برنامه‌ای خواهد بود + تصاویر جدید

استودیو بازی‌سازی Warhorse امروز اعلام کرد که عنوان جهان آزاد Kingdom Come: Deliverance هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد داشت. مطمئننا این خبر بازیکنان را خوشحال خواهد کرد چرا که Kingdom Come: Deliverance یکی از عناوین مورد انتظار آینده است و تنها بر روی بخش تک‌نفره داستانی تمرکز دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت DSOGaming، علاوه بر این Warhorse همچنین تعدادی تصویر نیز از نقش‌آفرینی واقع‌گرایانه خود به اشتراک گذاشت که در ادامه می‌توانید شاهد آنها باشید. این تصاویر برخی از شخصیت‌های بازی و محیط‌های آنرا نشان می‌دهد.

در Kingdom Come: Deliverance بازیکنان وقایع پس از مرگ خانواده قهرمان داستان به نام "هنری" و پیوستن او به "سِر رادیزگی" برای یادگیری مواردی که او را در رسیدن به اهدافش یاری می‌کنند، را روایت خواهد کرد.

دنیای Kingdom Come: Deliverance وسیع و واقع‌گرایانه خواهد بود، داستان این عنوان به‌صورت غیر خطی روایت می‌شود و از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به دنیای پویا و مبارزات بسیار چالش‌برانگیز اشاره کرد. بازی با استفاده از موتور CRYENGINE در حال ساخت است و برای عرضه در تاریخ 13 فوریه (سه‌شنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

 



منبع متن: pardisgame