بازی PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS

آنطور که به‌نظر می‌رسد نسخه Xbox One بازی PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS هم‌اکنون در منطقه نیوزیلند بازگشایی شده است. این در حالی بوده که فروشگاه مایکروسافت نیز از حجم مورد نیاز جهت دانلود نسخه Xbox One عنوان مذکور خبر داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WccfTech، در حالی که پیشتر گفته شده بود حجم مورد نیاز جهت نصب بازی PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS حدود 30 گیگابایت است، فروشگاه رسمی مایکروسافت تنها به حجم 5.24 گیگابایت اشاره کرده که به احتمال قوی مربوط به نسخه پیش نمایش این عنوان بوده که فردا به‌صورت رسمی در سراسر جهان منتشر خواهد شد. بدین ترتیب می‌توان گفت که حجم 30 گیگابایتی به فضای مورد نیاز جهت نصب بازی مذکور در Xbox One اشاره دارد.

بازی PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS

طبق گفته کاربری در انجمن Reddit، در حال حاضر این بازی تیراندازی محبوب در کشور نیوزیلند در دسترس بوده اما سرورهای آن هنوز در حالت تعمیر و نگهداری است.

این پایان کار نیست و طبق اطلاعات به‌دست آمده از آخرین توئیت ارسالی از سوی سازندگان، PCبازانی که تا 29 آذر و قبل از انتشار رسمی می‌بایست با سرورهای آزمایشی بازی PUBG اوقات خود را بگذارنند، می‌توانند به نقشه بیابانی Miramar دسترسی داشته باشند.

لازم به‌ذکر بوده که یک‌سری ایرادات در سرورها دیده می‌شده که تیم سازنده نهایت تلاش خود را جهت رفع آنان انجام داده و نقشه Miramar که دارای جزئیاتی متفاوت از نقشه lush Erangel بوده در حال حاضر قابل اجرا توسط تمامی بازیکنان است.

منبع متن: pardisgame