به‌تازگی اخبار و تصاویر جدیدی در رابطه با بازی TimeSplitters Rewind منتشر شده است. مدت زیادی می‌شود که خبر جدید و معتبری در رابطه با نسخه بازسازی شده بازی TimeSplitters Rewind به گوشمان نخورده است و کم کم این بازی تا مرحله فراموشی در حال پیشروی بود! در ماه جولای تیم سازنده بازی اعلام کرده بود […]

چزییات و تصاویر جدیدی از بازی TimeSplitters Rewind منتشر شد

به‌تازگی اخبار و تصاویر جدیدی در رابطه با بازی TimeSplitters Rewind منتشر شده است.

مدت زیادی می‌شود که خبر جدید و معتبری در رابطه با نسخه بازسازی شده بازی TimeSplitters Rewind به گوشمان نخورده است و کم کم این بازی تا مرحله فراموشی در حال پیشروی بود! در ماه جولای تیم سازنده بازی اعلام کرده بود که در پروسه بازسازی این بازی، مشکلاتی با موتور بازیسازی CRYENGINE به‌وچود آمده است اما به‌تازگی مشخص شده است که پروسه بازسازی این سری همچنان برقرار است. به دنبال اعلام این خبر، تیم سازنده تصاویر جدیدی از عنوان TimeSplitters Rewind را منتشر کرده‌اند که در انتهای خبر این تصاویر را می‌توانید مشاهده کنید.

در تصاویر منتشر شده می‌توانیم مکان‌هایی از بازی را مشاهده کنیم که همچنان در دست توسعه به‌وسیله موتور بازیسازی CRYENGINE قرار دارند و مطمعنا با اتمام این پروسه و کامل شدن بازی کیفیت بافت‌ها و محیط‌ها بهتر خواهد شد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نسخه Rewind از بازی Timesplitters یک عنوان چندنفره می‌باشد که توسط طرفداران نسخه اصلی بازی طراحی و توسعه یافته بود. در این نسخه شاهد وجود اسلحه‌ها، نقشه‌ها و شخصیت‌های برگرفنه شده از هر سه نسخه اصلی بازی خواهیم بود.

در ماه جولای استودیوی سازنده بازی، استودیوی Cinder Interactive Arts با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرده بود که پروسه بازسازی بازی متوقف شده است زیرا سازندگان منتظر بودند تا شرکت کرایتک در بروزرسانی‌های بعدی موتور بازیسازی خود را دستخوش تغییراتی کنند و هسته اصلی موتور دارای ویژگی‌های جدیدی شود بالاخره شرکت کرایتک طی یک بروزرسانی موتور بازیسازی CRYENGINE را دچار تغییراتی کرد و سازندگان بازی TimeSplitters Rewind نیز فرآیند ساخت بازی را از سر گرفتند.

هنوز مشخص نشده است که بازی TimeSplitters Rewind قرار است در چه تاریخی منتشر شود. در قسمت زیر تصاویر منتشر شده از این عنوان را می‌توانید مشاهده کنید:

 

 

منبع متن: gamefa