به تازگی سازندگان بازی Rocket League، رویداد Frosty Fest را برای این بازی معرفی کرده اند و اطلاعاتی از آن منتشر کردند. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مطالعه کنید. بدون شک کم‌تر کسی وجود دارد که با بازی پرطرفدار و محبوب Rocket League آشنایی نداشته باشد. عنوانی که در ماه جولای سال ۲۰۱۵ میلادی […]

معرفی رویداد Frosty Fest بازی Rocket League

به تازگی سازندگان بازی Rocket League، رویداد Frosty Fest را برای این بازی معرفی کرده اند و اطلاعاتی از آن منتشر کردند. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

بدون شک کم‌تر کسی وجود دارد که با بازی پرطرفدار و محبوب Rocket League آشنایی نداشته باشد. عنوانی که در ماه جولای سال ۲۰۱۵ میلادی به عنوان یک بازی مستقل منتشر شد و کم‌تر کسی انتظار داشت تا این بازی، به یک عنوان پرطرفدار و موفق تبدیل شود و بتواند رکورد های مختلفی از جمله میزان فروش بسیار زیاد و … را به ثبت برساند. در زمان انتشار بازی Rocket League، این عنوان با استقبال بسیار خوب منتقدان و دیگر منابع معتبر رو به رو شد و توانست تا نمرات بسیار خوبی کسب کند. بازی Rocket League توسط استودیو بازیسازی سایونیکس (Psyonix) ساخته شده و در حال حاضر برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس است.

حال به توجه به نزدیک شدن به تعطیلات زمستانی و سال نو سازندگان زیادی قصد دارند تا بازی‌های خود را با رویداد های سال جدید همراه کنند و لحظلات خوشی را برای بازیکنان در تعطیلات پیش رو، به ارمغان بیاورند.حال بازی Rocket League هم مانند دیگر عناوین، حال و هوای زمستانی به خود گرفته و بخش‌های ظاهری این بازی با حال هوای سال نو میلادی همراه شده است.

چندی پیش، استودیو سازنده بازی، رویداد Frosty Fest را معرفی کرد و این رویداد آیتم‌های تزئینی زمستانی را به بازی اضافه کرده است. اگر از طرفداران و بازیکنان پیگیر این عنوان باشید، حتما اطلاع دارید که تقریبا در دو ماه گذشته، رویداد Haunted Hallow هم برگزار شد و در حال حاضر، رویداد Frosty Fest هم به همان حالت شباهت دارد. در ادامه تصاویر پس‌زمینه، پوسته‌های مختلف و آیتم‌های زیادی با حال و هوای اتمسفر زمستانی و سال نو در بازی در دسترس هستند که می‌توانید با جمع آوری امتیاز، به آن‌ها دسترسی داشته باشید. البته راه آسان‌تری هم برای به دست آوردن این آیتم‌ها وجود دارد و آن هم پرداخت پول واقعی در بازی است.

در خبر معرفی رویداد Frosty Fest، استودیو سایونیکس از پلتفرم‌های مقصد این رویداد اطلاعاتی منتشر نکرد اما باید انتظار داشت تا این رویداد برای تمامی پلتفرم‌های بازی از جمع نینتندو سوییج در دسترس قرار گیرد. این رویداد از تاریخ ۱۱ دسامبر مصادف با ۲۰ آذر ماه آغاز شده است و تا ۲ ژانویه سال آینده مصادف با ۱۲ دی ماه، ادامه خواهد داشت.

بازی Rocket League هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، مک و لینوکس در دسترس است.

منبع متن: gamefa