Square Enix به بازی‌های تک‌نفره‌ی خود microtransaction اضافه نخواهد کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، رئیس شرکت Square Enix یعنی آقای Yosuke Matsuda به تازگی اعلام کرده است که آن‌ها قصد ندارند تا سیستم پرداخت های درون برنامه‌ای را به عناوین "کنسولی" خود اضافه نمایند. او در ادامه اشاره کرد که بازیکنان انتظارات متفاوتی را از یک بازی کنسولی و PC دارند و سیستم پرداخت های درون برنامه‌ای یا microtransactions مناسب نیست.

"طریقه ساخته شدن بازی‌های کنسولی، مقدار محتوای آن‌ها و تلاش‌هایی که برای ساخت آن‌ها صورت می‌گیرد، اصلا با سیستم پرداخت‌های درون‌برنامه ای جور در نمی‌آید."

با این حال، Square Enix شرکتی است که بسیار در عرضه کردن محتوای بیشتر برای بازی‌ها در قالب DLC فعال است. به هر حال، Matsuda گفت که تیم آن‌ها هنوز در حال اندیشیدن به این است که چگونه بازی‌های خود را ارتقا دهد و به بازیکنان آزادی عمل بیشتری را برای ارتباط داشتن با یکدیگر بدهند.

به عنوان مثال، عنوان Final Fantasy XV از ماد‌های ساخته طرفداران ساپورت می‌کند و Square Enix از این طریق سعی دارد تا بفهمد که آیا ماد سازی باعث ارتباط بیشتر بازیکنان و همچنین پیشرفت بازی می‌شود یا خیر. اگر به یاد داشته باشید همین اواخر بود که شرکت Square Enix از اهمیت بسیار بالای پلتفرم PC برای آن ها سخن گفت.

جالب توجه است که بازی Deus Ex: Mankind Divided از معدود عناوین این شرکت است که از سیستم پرداخت های درون برنامه‌ای استفاده کرده است. اما به نظر می‌رسد که دیگر در هیچکدام از عناوین آینده این شرکت شاهد این سیستم منفور نباشیم.

منبع متن: pardisgame