با اسکرین‌شات‌هایی از Fallout 4 New Vegas همراه باشید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، تیم مادسازی Fallout 4 New Vegas تصاویر جدیدی از این ماد جالب به اشتراک گذاشت. همانطور که از نامش پیداست، این ماد جهان New Vegas را به Fallout 4 می‌آورد. این پروژه بسیار امیدوارکننده بنظر می‌رسد و حداقل تاکنون سازندگانش نسبت به آن پرشور بودند.

هدف این ماد بازسازی Fallout: New Vegas‌ در Creation Engine بازی Fallout 4‌ می‌باشد. نکته‌ی جالب این است که تمامی مراحل، داستان بازی و محتوای کلی Fallout: New Vegas در این ماد وجود خواهند داشت. تیم سازنده‌ی این ماد ادعا کرده چیز‌های بیشتری در راه هستند که برای رونمایی از آن‌ها بسیار هیجان‌زده‌اند. این ماد در سال 2018 بصورت بتا عرضه خواهد شد. در ادامه با تصاویر این ماد زیبا همراه باشید:

اگر دیدگاه ما در مورد این ماد را بخواهید، این پروژه قطعا بسیار بزرگ و جاه‌طلبانه است، در حدی که آن‌ها می‌خواهند سیستم دیالوگ‌های New Vegas را نیز به Fallout 4 بیاورند. این موضوع نشان می‌دهد که با پروژه پرریسکی طرف هستیم و یادمان نرود که پروژه‌های مشابه زیادی شکست خورده‌اند. پس فعلا نباید انتظار قطعی برای عرضه این ماد داشته باشیم اما همه ما امیدوار هستیم که پشت‌کار و انگیزه‌های تیمِ طراح ماد باعث شود که این پروژه‌ی دشوار به سرانجامی شایسته برسد.

منبع متن: pardisgame