توزیع‌کننده لهستانی شرکت نینتندو تائید نمود که عناوین Bayonetta 1 و Bayonetta 2 برروی کنسول سوئیچ، در هر دو حالت قابل حمل و ایستاده با رزولوشن ۷۲۰p و نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهند شد. چند روز گذشته و در جریان مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۷، شرکت نینتندو بهمراه استودیوی Platinum Games تائید کردند که عنوان Bayonetta 3 بصورت انحصاری […]

کیفیت اجرایی Bayonetta 1 و ۲ برروی سوئیچ مشخص شد

توزیع‌کننده لهستانی شرکت نینتندو تائید نمود که عناوین Bayonetta 1 و Bayonetta 2 برروی کنسول سوئیچ، در هر دو حالت قابل حمل و ایستاده با رزولوشن ۷۲۰p و نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهند شد.

چند روز گذشته و در جریان مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۷، شرکت نینتندو بهمراه استودیوی Platinum Games تائید کردند که عنوان Bayonetta 3 بصورت انحصاری برای نینتندو سوئیچ در دست ساخت قرار دارد. همچنین اعلام شد که دو عنوان نخست این سری نیز برای کنسول مذکور منتشر خواهند شد. اگر تاکنون موفق به تماشای تریلر معرفی عناوین ذکر شده نشدید، می‌توانید آن‌ها را از طریق این لینک در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید.

روز گذشته جزئیات تازه‌ای از پورت نسخه‌های اول و دوم سری در دسترس قرار گرفتند. طی مصاحبه‌ای که شرکت ConQuest Entertainment – توزیع‌کننده لهستانی شرکت نینتندو – با وب‌سایت لهستانی FilmWeb داشت، تائید شد که هر دو عنوان Bayonetta 1 و Bayonetta 2 برروی کنسول سوئیچ (صرف نظر از حالت استفاده شما از کنسول)، با رزولوشن ۷۲۰p و نرخ فریم ۶۰ به اجرا در خواهند آمد. در حالی که این خروجی برای حالت قابل حمل بسیار مناسب است – از آنجایی که رزولوشن صفحه کنسول نیز همین مقدار است – اما برای حالت ایستاده چندان جالب نیست. بعلاوه مشخص شد که استودیوی Platinum Games، خود و بدون هیچ دخالت خارجی در حال کار برروی این پورت‌ها است.

همچنین اطلاعات دیگری از عنوان Bayonetta 3 منتشر شد. براساس گفته‌های توزیع‌کننده لهستانی شرکت نینتندو تیم‌ توسعه‌دهنده نسخه سوم سری، تقریبا همان تیمی است که برروی دو نسخه اول بازی کار کرده است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا آقایان Hideki Kamiya و Yosuke Hashimoto در ساخت بازی نقشی خواهند داشت یا خیر.

عناوین Bayonetta 1 و Bayonetta 2 قرار است در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهند شد. تاریخ انتشار Bayonetta 3 نیز فعلا مشخص نیست.

منبع متن: gamefa