Life Is Strange برای iOS

اگر به یاد داشته باشید دو شرکت Dontnod Entertainment و Square Enix اقدام به عرضه بازی جذاب و مهیج Life is Strange نمودند که به‌خوبی توانست با ارائه سبک داستان محور خود پیرامون دختر جوانی به نام "مکس" (Max) که از قدرت دستکاری زمان بهره می‌برد، نظر مثبت طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کند. 

به‌گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، تیم سازنده و ناشر در اقدامی مشترک از عرضه بازی  Life Is Strange برای سیستم عامل iOS، به ویژه گوشی‌های iPhone و iPad خبر داد. 

آنطور که گفته شده قسمت‌های 1 تا 3 این عنوان فردا، 23 آذر 96 منتشر خواهد شد. این در حالی بوده که عرضه قسمت 4 و 5 برای سه ماهه اول سال 2018 در نظر گرفته شده است.

لازم به‌ذکر بوده که در ساخت نسخه موبایلی Life Is Strange از استودیو Black Wing Foundation نیز کمک گرفته شده است. موتور بازی‌سازی استفاده شده همان Unreal 4 بوده و از ویژگی‌های این نسخه نیز می‌توان به یکپارچه سازی کامل نمایشگر لمسی، توانایی به اشتراک گذاری پیشرفت‌های حاصله خود در شبکه‌های اجتماعی و همچنین به قابلیت Photo Mode اشاره داشت. در صورتی که به خرید Life Is Strange اقدام کنید، مالک استیکری اختصاصی از این بازی در برنامه iMessage خواهید شد.

تیم سازنده امیدوار است که Life Is Strange، پرچم‌داری در بوجود آوردن معیارهای جدید برای سبک ماجراجویی در گوشی‌های موبایل باشد. آقای "اسکار گیلبرت" (Oskar Guilbert)، مدیر عامل شرکت Dontnod Entertainmen در همین خصوص می‌گوید:

تمامی کارکنان Dontnod خوش حال هستند که می‌توانند ماجرای زندگی عجیب و غریب Max و Choie را با دارندگان iOS به اشتراک بگذارند. ما به این بازیکنان خوش‌آمد می‌گوییم و منتظر خبرهایی از اکتشافات و دستاوردهای آنان در طول انجام Life Is Strange خواهیم بود.

در آخر نیز شما مخاطبین محترم می‌توانید به تماشای تریلری از نسخه iOS بازی Life Strange بپردازید.

دانلود SD - دانلود HD

تماشا به‌صورت Full Screen

منبع متن: pardisgame