Harry Potter: Hogwarts Mystery

اگر از طرفداران مدرسه جادوگری خلق شده توسط ذهن خلاق خانم "جی.کی. رولینگ" (J.K. Rowling) هستید و می‌خواهید نسخه جدیدی از Harry Potter را برروی تلفن‌های همراه خود تجربه نمایید، مطالعه این خبر را از دست ندهید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، استودیو لس‌آنجلسی Jam City با همکاری شرکت برادران وارنر مشغول کار برروی عنوان داستان محور و ماجراجویی جدید Harry Potter: Hogwarts Mystery هستند.

آنطور که گفته شده این عنوان جدید برای اولین بار در طول سری Harry Potter به بازیکنان اجازه ایجاد شخصیت دلخواه خودشان را می‌دهد که می‌بایست در قالب یک دانش‌آموز به مدرسه جادوگری هاگوارتز (Hogwarts) به تحصیل و یادگیری وردهای متفاوت بپردازند.

در ادامه امکان حضور در کلاس‌های مختلف و گروه‌های ویژه مثل کلاس دفاع در مقابل جادوی سیاه، باشگاه دوئل، ساخت معجون‌ها و موارد دیگر فراهم شده است. بسیاری از استادان و پروفسورهایی که در سری فیلم هری پاتر نقش آفرینی کردند در این عنوان نیز حضور خواهند داشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص گیم‌پلی فاش نشده و تنها می‌توان به موارد مذکور بسنده کرد.

لازم به‌ذکر بوده که موبایل‌بازان می‌توانند در سال 2018 بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery را از طریق فروشگاه‌های گوگل پلی، اپ استور یا آمازون خریداری نمایند.

منبع متن: pardisgame