این روزها خبر انتشار بازی کامپیوتری زولا به آدرس (www.zula.ir)، به عنوان یک بازی مهیج جدید در فضای مجازی کشور پیچیده است. این بازی از بازی‌های پرطرفداری نظیر کانتراسترایک و ندای وظیفه الهام گرفته شده است و به صورت شوتر اول شخص می‌باشد با این تفاوت که شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و با سرعت بالای سرورهای ایران، بازی کنید و جالب این که بازی و صداهای آن کاملا فارسی می‌باشد. در این بازی شما می‌توانید به صورت انلاین با دیگر دوستان، یک تیم تشکیل داده و بسته به نوع رقابتی که برگزیده‌اید (کشتار جمعی، شات گان، چاقو، تصاحب پرچم، اسکورت و...) و نقشه‌ای که انتخاب کرده‌اید، به بازی با رقیبانتان بپردازید. بازی زولا هم اکنون به صورت رایگان و کاملا فارسی قابل دانلود می‌باشد.

 

از مهمترین مزیت‌های این بازی نسبت به هم رده‌هایش توانایی استفاده از مجموعه بسیار متنوعی از سلاح‌ها و امکان شخصی سازی آن‌ها می‌باشد. به عنوان نمونه می‌توان انواع سلاح‌ها را انتخاب نمود و سپس رنگ هر سلاح و یا تجهیزات به کار رفته در آن را تغییر داد. همچنین عناصر ایرانی به کار رفته در برخی سلاح‌ها و شخصیت‌های بازی، به هیجان آن می‌افزاید.


در بازی زولا، شما می‌توانید اسلحه‌ها و متعلقات درون بازی را به طور کامل سفارشی کنید. به طور مثال برای اسلحه  خود صدا خفه کن نصب کنید و یا رنگ اسلحه را تغییر دهید و یا مگسک و ادوات دیگر را به اسلحه خود اضافه کنید. همچنین با ارتقاء سلاح‌ها، شما شانس موفقیت خود در بازی را افزایش می‌دهید، با طور مثال با ارتقای یک اسحله، شما ضریب تخریب، خشاب گذاری، دقت و پارامترهای مختلف اسلحه را تقویت می‌کنید که به صورت مستقیم در موفقیت و شکست شما در بازی تاثیر خواهد داشت.

سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی، یک سیستم معمولی است که در اکثر خانه‌ها پیدا می‌شود، پس زیاد نگران سخت افزار گران قیمت نباشید، بازی به راحتی با کارت گرافیک‌های سری 7000 و سی‌پی‌یوهای دو هسته ای معمولی اجرا می‌شود.

شما در این بازی در قالب دو تیم می‌توانید بازی کنید، تیم تبهکاران و گروه ضربت، که هر تیم شخصیت‌های متنوع خود را دارد و شما می‌توانید با ورود به اتاق‌های مختلف بازی، شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید، با توجه به مود انتخاب شده توسط شما، هدف تیمی یا فردی خود را در هر مرحله دنبال کنید.


از دیگر مشخصه‌های مهم این بازی، اجرای روان آن بر روی بستر اینترنت ایران است، این بازی برای اینترنت‌های سرعت پایین طراحی شده است و کاربران در سراسر کشور می‌تواند با کمترین سرعت اینترنت نیز این بازی را به راحتی انجام دهند. و با توجه به اینکه سرورهای این بازی در دیتا سنترهای مختلف در سراسر کشور پخش شده اند، بازی بدون هیچ لگی (تاخیری) اجرا می‌شود.

بازی شوتر آنلاین زولا به دلیل ماهیت آنلاین بودن آن، همیشه در حال توسعه و پیشرفت خواهد بود و به مرور زمان به روز رسانی‌های مختلفی برای آن منتشر می‌شود که هدف آن افزایش رضایت کاربران و اضافه کردن قابلیت‌های بهتر به بازی است.

لینک ثبت نام و شروع بازی

منبع متن: pardisgame