For Honor - open Test

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming، ساعاتی پیش Ubisoft اعلام کرد که تمامی علاقه‌مندان می‌توانند در تست عمومی سرورهای اختصاصی بازی For Honor شرکت کنند. این موضوع حتی شامل آن دسته از کاربرانی که بازی را خریداری نکرده‌اند نیز می‌شود.

این تست از فردا پنجشنبه 23 آذرماه ساعت 16:30 به وقت ایران آغاز می‌شود و تا 27 آذرماه ساعت 4:30 ادامه دارد. این تست برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود. هدف این تست، معرفی و آماده‌سازی بخش آنلاین جدید این بازی برای سال 2018 است. از شرکت‌کنندگان در این بررسی با اهدای جوایزی در بازی، قدردانی خواهد شد.

این تست تماماً بروی سرورهای اختصاصی این بازی انجام می‌گیرد و بازیکنان میتوانند در سه حالت  (Duel (1V1)، Doministion (4V4 و (Tribute (4V4 در مقابل یکدیگر به بازی بپردازند. علاقه‌مندان می‌توانند از امروز ساعت 16:30 به بارگذاری اولیه (Pre-load) این بازی در پلتفرم خود اقدام کنند. تمامی جوایز بدست آمده در پایان این تست در اکانت بازیکن باقی خواهند ماند و در صورت خرید این بازی قابل استفاده خواهند بود.

تغییر سرورها به سرورهای اختصاصی یک بهبود بسیار مهم در این بازی است که البته طرفداران از مدت‌ها پیش چشم انتظار آن بوده‌اند. پشتیبانی تیم توسعه یوبسافت از این بازی بسیار قابل توجه است به طوری که از زمان انتشار رسمی این بازی تاکنون چیزی بالغ بر 30 بروزرسانی برای عنوان For Honor منتشر شده است که از آن میان می‌توان به افزوده شدن شش هیرو جدید، شش نقشه جدید، حالت‌های جدید مبارزه، افزوده شدن امتیازبندی بازیکنان و افزوده شدن امکانات شخصی‌سازی اشاره کرد.

تهیه‌کننده ارشد این عنوان، آقای استفان کاردین در این مورد گفت:

"در حال حاضر تیم (توسعه) به طور خستگی‌ناپذیری در حال کار بروی سرورهای اختصاصی هستند و در همین حین به بهبود سرورهای فعلی نیز می‌پردازند. این کار به ما کمک می‌کند تا تجربه بازی آنلاین بهتری را در اختیار بازیکنانمان قرار دهیم. بازیکنان می‌توانند با شرکت در تست عمومی این بازی، ما را در بهبود هرچه بهتر این بازی قبل از عرضه نهایی (بروزرسانی) یاری کنند."

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما هم از وضعیت فعلی سرورهای عنوان For Honor ناراضی هستید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame