از هر طرف که به بازی A Way Out نگاه کنیم، قطعاً باید اذعان کنیم که این بازی یک گزینه بسیار مناسب برای عرضه روی نینتندو سوییچ است. این بازی روی بخش Co-Op و تجربه مشترک دو بازیکن تمرکز دارد و این دقیقاً همان چیزی است که نینتندو سوییچ سعی در ارائه آن دارد و […]

عرضه A Way Out برای نینتندو سوییچ غیرممکن نیست

از هر طرف که به بازی A Way Out نگاه کنیم، قطعاً باید اذعان کنیم که این بازی یک گزینه بسیار مناسب برای عرضه روی نینتندو سوییچ است. این بازی روی بخش Co-Op و تجربه مشترک دو بازیکن تمرکز دارد و این دقیقاً همان چیزی است که نینتندو سوییچ سعی در ارائه آن دارد و اتفاقاً در این زمینه موفق هم بوده است.

ولی تاکنون، خبری از ساخت نسخه نینتندو سوییچ بازی A Way Out نبوده است. اما دلیل این امر چیست؟ آیا این به قدرت سخت افزاری نینتندو سوییچ برمی‌گردد؟ آیا به خاطر مسائل مربوط به بازی آنلاین است؟ یا قضیه به طور کلی چیز دیگری است؟ جوزف فارس (Josef Fares) کارگردان بازی در یک مصاحبه با وبسایت گیمینگ بولت (Gaming Bolt) به این سوالات پاسخ داده است و اگر دوست دارید تا از سرنوشت عرضه این بازی روی نینتندو سوییچ و موانعی که سر راه سازندگان است مطلع شوید، ادامه این خبر را مطالعه کنید.

فارس در این باره گفته است:

“اول از هرچیز، این یک بازی سوم شخص است، که یعنی شما باید حرکت دوربین را در اختیار داشته باشید… و اگر سوییچ را در نظر بگیرید، و اگر بخواهید با جوی کان‌ها بازی کنید، شما روی دوربین کنترلی نخواهید داشت، چون در این حالت فقط یک آنالوگ وجود خواهد داشت. ولی… ما هنوز روی سوییچ تحقیقات گسترده انجام نداده‌ایم، پس من نمی‌گویم که این اتفاق -یعنی عرضه بازی برای نینتندو سوییچ- هیچ گاه رخ نخواهد داد. ولی این مسئله مطرح است که ما تیم خیلی کوچکی هستیم و همه چیز را هم در استودیوی خودمان انجام می‌دهیم، که این باعث می‌شود که از لحاظ زمانی بسیار در مضیقه باشیم. ولی نمی‌گویم که هیچ گاه رخ نخواهد داد.”

وقتی از او در مورد عرضه این نسخه پس از عرضه بازی برای دیگر پلتفرم‌ها هم سوال شده، او گفته احتمال آن وجود دارد ولی اگر وقت و نیروی آن وجود داشته باشد که در حال حاضر نمی‌تواند نظر خاصی بدهد.

بازی A Way Out در تاریخ ۲۳ مارس سال ۲۰۱۸ (برابر با جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷) برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa