تماشا کنید: 5 دقیقه از گیم‌پلی بخش تک‌نفره داستانی Metal Gear Survive، بتا عمومی بازی تایید شد

شرکت Konami امروز اعلام کرد که بازیکنان از تاریخ 18 تا 21 ژانویه (چهارشنبه، ۲۹ دی تا شنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۵) می‌توانند در بتا عمومی عنوان Metal Gear Survive بر روی PlayStation 4 و Xbox One شرکت داشته باشند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gematsu، در این بتا بازیکنان می‌توانند حالت‌های همکاری، دفاع، و مقابله با دوستان خود را تجربه کنند. کاربرانی که در این بتا عمومی شرکت داشته باشند در نسخه نهایی آیتم‌های ویژه‌ای را بعنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، Konami همچنین لحظاتی قبل یک ویدیو 5 دقیقه‌ای نیز منتشر کرد که برای اولین‌بار بر روی بخش تک‌نفره داستانی Metal Gear Survive تمرکز دارد. داستان Metal Gear Survive وقایع پس از Metal Gear Solid V: Ground Zeroes را روایت خواهد کرد. جایی که بازیکنان از طریق یک کرم چاله وارد دنیایی خطرناک همراه با تهدیدات بیولوژیکی و محیط‌های ناامن می‌شوند و باید برای زنده ماندن و یافتن راهی برای بازگشت به خانه تلاش کنند. در این عنوان بازیکنان در کنار مقابله با موجودات مرگ‌بار همچنین باید به کاوش در محیط پرداخته و برای زنده ماندن در پی یافتن غذا، آب و دیگر منابع مورد نیاز نیز باشند.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم که تریلر گیم‌پلی تک‌نفره داستانی این بازی را تماشا کنید:

دانلود SD - دانلود H1D - دانلود FULL HD

تماشا بصورت فول‌اسکرین

Metal Gear Survive در تاریخ 20 فوریه در آمریکا (دوشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۵) و 22 فوریه (چهارشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۵) در اروپا برای سه پلتفرم PlayStation 4 ،Xbox One و PC (از طریق Steam) در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: pardisgame