fade to silence

IGN ویدئویی 5 دقیقه‌ای از گیم پلی بازی سوروایول THQ Nordic، با نام Fade to Silence منتشر کرده‌است. این بازی فردا در Steam Early Access منتشر خواهد شد و به نظر خیلی جالب می‌رسد.

این بازی وعده‌ی آب و هوایی خشن و زمستانی و یک تجربه‌ی گروهی پیچیده را می‌دهد. این شرایط آب و هوایی پویای بازی موجب می‌شود که حس بقا در چنین دنیای سرد و خشنی را خوب درک کنید. زنده ماندن در این بازی بسته به توانایی بازیکن در تشخیص الگوهای آب و هوایی است؛ اگر به نتیجه‌ی درستی برسد می‌تواند دنبال پناهگاهی بگردد و یا به خانه بازگردد. سیستم پویای بارش برف موجب می‌شود که رد پای شما و دیگر کاراکترهای بازی روی جاده باقی مانده و حالتی واقع گرایانه‌تر به بازی دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSO Gaming، در نسخه‌ی  Early Access بازیکنان می‌توانند پناهگاهشان را بسازند، آن را آپ‌گرید کرده و همچنین از آن دفاع کنند. می‌توانند همراهانشان را نجات دهند و برای تصمیم‌گیری در مورد منابع و نبرد با هیولاهای بزرگ، آنها را هماهنگ کنند.  

نسخه‌ی Early Access دارای یک نقشه به وسعت 10 کیلومتر مربع است و همچنین در آن شاهد بارش برف و گذر زمان به صورت پویا خواهید بود.

دانلود SD ـ دانلود HD

تماشا به صورت Full Screen

منبع متن: pardisgame