اگر شما از طرفداران بازی Star Wars Battlefront II هستید و می‌خواهید نمایی زیبا از آن را برروی کنسول خود داشته باشید، امروز روز شانس شماست.

به‌گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، به مناسبت عرضه اولین بسته الحاقی رایگان این بازی تحت عنوان The Last Jedi، استودیو EA Dice تصمیم به عرضه 2 تِم ویژه برای دارندگان کنسول PS4 کرده است؛ گرچه در همان نگاه اول می‌توان دریافت که یکی از آن‌ها جذاب‌تر از دیگری است.

Star Wars: Battlefront II

تِم اول بسیار ساده و تنها تصویری از باکس آرت بازی را بدون هیچ موسیقی یا صدای پس‌زمینه‌ای را نشان می‌دهد. اگر کمی در صفحه اصلی جابه‌جا شوید شاهد یک نبرد میان نیروهای جمهوری کهکشانی و جدایی طلبان باشید؛ به هر حال چیز جذاب دیگری در این تِم به چشم نمی‌آید. جهت دانلود تِم اول برروی اینجا کلیک کنید.

Star Wars: Battlefront II

تِم دوم بسیار جالب به‌نظر می‌رسد. در این تصویری از شخصیت اصلی بازی یعنی "ایدن ورسیو" (Iden Versio) وجود دارد و اگر بازیکنان به سمت بالا حرکت کنند، نمایی بدون نقاب از ایدن قابل مشاهده است. موسیقی گوش‌نوازی نیز در نظر گرفته شده که بدون تردید از شنیدن آن لذت خواهید برد. شما می‌توانید تم مذکور را از اینجا دانلود کنید.

نظر شما در مورد این دو تِم ویژه چیست؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame