مدت‌ها پیش شایعاتی به گوش می‌رسیدند که خبر از پیوستن استفانی جوستن (Stefanie Joosten) بازیگر و صداپیشنه نقش Quiet در Metal Gear Solid V، به تیم Death Stranding می‌دادند. جوستن در تازه‌ترین مصاحبه خود اشاره کرده که فعلا در ساخت این عناون نقشی ندارد اما اعلام کرده که ممکن است شرایط تغییر کنند. طرفداران کوجیما […]

بازیگر نقش Quiet در MGSV، در Death Stranding حضور ندارد

مدت‌ها پیش شایعاتی به گوش می‌رسیدند که خبر از پیوستن استفانی جوستن (Stefanie Joosten) بازیگر و صداپیشنه نقش Quiet در Metal Gear Solid V، به تیم Death Stranding می‌دادند. جوستن در تازه‌ترین مصاحبه خود اشاره کرده که فعلا در ساخت این عناون نقشی ندارد اما اعلام کرده که ممکن است شرایط تغییر کنند.

طرفداران کوجیما احتمالا استفانی جوستن را به دلیل ایفای نقش Quiet در Metal Gear Solid V و صداگذاری آن، به یاد دارند. از آن جایی که کوجیما معمولا از افراد و استعداد‌های آشنا در ساخت بازی‌ها کمک می‌گیرد، بسیاری از طرفداران احتمال می‌دادند که جوستن در Death Stranding نیز حضور داشته باشد.

حالا استفانی جوستن در گفتگو با Vandal، اعلام کرده که در حال حاضر، بر خلاف نظر برخی از طرفداران، هیچ نقشی در این بازی ندارد:

می‌دانم که شایعات زیادی در این باره به گوش می‌رسند و من و مدیر برنامه‌هایم  رابطه خوبی با هیدئو کوجیما داریم. شایعات بخشی از دنیای طرفداران هستند اما باید بگویم که در حال حاضر من در این پروژه حضور ندارم.

البته جوستن احتمال حضور در این بازی را به طور کامل رد نکرده و گفته که ممکن است در صورت دعوت به همکاری در Death Stranding، در این عنوان حضور داشته باشد.

Death Stranding در حال توسعه توسط کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) است و در تاریخی نامشخص، برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa