سگا عرضه‌ی عنوان Hokuto Ga Gotoku را تا چند هفته به تعویق انداخته است تا هرچه بیشتر برروی کیفیت بازی کار کنند و آن را بهبود ببخشند. Hokuto Ga Gotoku در ابتدا قرار بود در ۲۲ فوریه‌ی ۲۰۱۸ (۴ اسفند) روانه‌ی بازار ژاپن شود، اما طبق بیانیه‌ی جدید سگا با تاخیر در ۸ مارس (۱۸ […]

عرضه‌ی Hokuto Ga Gotoku به تعویق افتاد

سگا عرضه‌ی عنوان Hokuto Ga Gotoku را تا چند هفته به تعویق انداخته است تا هرچه بیشتر برروی کیفیت بازی کار کنند و آن را بهبود ببخشند.

Hokuto Ga Gotoku در ابتدا قرار بود در ۲۲ فوریه‌ی ۲۰۱۸ (۴ اسفند) روانه‌ی بازار ژاپن شود، اما طبق بیانیه‌ی جدید سگا با تاخیر در ۸ مارس (۱۸ اسفند) انتشار خواهد یافت. دلیل این تاخیر نیز طبق معمول، “بهبود کیفیت” و راضی کردن بیشتر طرفداران اعلام شده است.

Hokuto Ga Gotoku که توسط تیم سازنده‌ی Yakuza توسعه می‌یابد و توسط ناشر آن یعنی سگا نیز منتشر خواهد شد، یک بازی جدید براساس سری انیمه و مانگای معروف Fist of the North Star بوده که از ساختار گیم‌پلی و همچنین صداپیشه‌های معروف Yakuza بهره می‌برد تا به یکی از بهترین و لایق‌ترین عناوین ترکیبی چند وقت اخیر تبدیل شود. لازم به ذکر است که تاکنون عرضه‌ی Hokuto Ga Gotoku در غرب تایید نشده، گرچه اخیراً سگا درخصوص آینده‌ی Yakuza گفته و نوید اتفاقات خوبی را در سال ۲۰۱۸ داده است.

منبع متن: gamefa