مدیر عامل اسکوئر اینکس در گفت و گو با مجله‌ی هفتگی فامیتسو، درمورد آینده‌ی سری محبوب و معروف Final Fantasy توضیح داده و همچنین از طرفداران تشکر به عمل آورده است. ۳۰ سال از انتشار اولین نسخه‌ی Final Fantasy می‌گذرد و تاکنون شاهد تکامل و تغییر بسیار آن بوده‌ایم، از روی آوردن به اکشن و […]

اسکوئر اینکس نوید گسترش و تکامل هرچه بیشتر سری Final Fantasy را می‌دهد

مدیر عامل اسکوئر اینکس در گفت و گو با مجله‌ی هفتگی فامیتسو، درمورد آینده‌ی سری محبوب و معروف Final Fantasy توضیح داده و همچنین از طرفداران تشکر به عمل آورده است.

۳۰ سال از انتشار اولین نسخه‌ی Final Fantasy می‌گذرد و تاکنون شاهد تکامل و تغییر بسیار آن بوده‌ایم، از روی آوردن به اکشن و تک‌نفره تا افزودن عناصر  MMORPG، اما ظاهراً همچنان با این سری فوق‌العاده سر و کار داریم! یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda) به‌عنوان مدیر عامل اسکوئر اینکس، طی مصاحبه‌ی جدیدش با فامیتسو چنین گفته است:

می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از تمام طرفداران سری Final Fantasy تشکر کنم. خیلی خوشحالم که بعد از گذشت ۳۰ سال، هنوز همه این فرانچایز را دوست دارند. شرکت ما نیز علاوه بر سپاس و قدردانی از همه، چندین مراسم سالگرد را فراهم و برگزار خواهد کرد. از آنجایی که ما از سال آینده همچنان به تکامل و گسترش Final Fantasy ادامه می‌دهیم، بسیار از علاقه‌ی ادامه‌دار شما نسبت به این سری تشکر می‌کنیم.

پشتیبانی از جدیدترین نسخه‌ی Final Fantasy یعنی Final Fantasy XV همچنان ادامه دارد و طبق گفته‌ی سازندگان تا پایان سال ۲۰۱۸ هم ادامه خواهد داشت، اما طبیعتاً بسیاری مشتاق دیدن آینده‌ی این سری و نسخه‌ی XVI هستند و بسیار جالب خواهد که ببینیم اسکوئر اینکس این بار قصد ارائه‌ی چه تجربه‌ی عالی و لذت‌بخشی را دارد. Final Fantasy XV هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار است.

منبع متن: gamefa