Prison Break

در انتهای فصل پنجم سریال فرار از زندان همه‌چیز تمام شده به نظر می‌رسید. مایکل و سارا دوباره به هم رسیدند و همه‌چیز همان‌طور که باید انجام شد. با این حال، طرفداران فرار از زندان شور و اشتیاق فراوانی برای ساخته شدن فصل‌های بعدی این سریال دارند و صحبت‌هایی نیز مبنی بر ساخت فصل ششم سریال در ماه‌های اخیر مطرح شد. 

به گزارش پردیس‌گیم، روز گذشته "دامینیک پرسل" یکی از بازیگران این سریال با انتشار پستی در اینستاگرام خبر داد که فصل ششم فرار از زندان "در دست ساخت" است.

البته "در دست ساخت" می‌تواند معنی‌های متفاوتی داشته باشد. شبکه فاکس هنوز خبر ساخت فصل بعدی سریال را اعلام نکرده و شاید منظور پرسل این باشد که تنها صحبت‌های اولیه درباره موضوع فصل ششم سریال آغاز شده است. با این حال، این پست دامینیک پرسل برای هواداران فرار از زندان بسیار امیدوارکننده است.

Prison Break 6

چندی پیش "ونتورث میلر" بازیگر نقش "مایکل اسکوفیلد" درباره موضوعات احتمالی فصل ششم سریال گفته بود:

"مایکل دوباره به عزیزانش رسیده ولی تا مدت طولانی بی‌قرار خواهد بود. من فکر می‌کنم او از روان‌پریشی، بی‌خوابی و اضطراب رنج خواهد برد. اگر داستان‌های جدیدی برای روایت وجود داشته باشد احتمالا این‌گونه شروع خواهد شد: با بازگشت نه چندان هموار مایکل به زندگی عادی."

پس از پخش آخرین قسمت از فصل پنجم سریال، "پل شرینگ" خالق فرار از زندان در مصاحبه‌ای با Hollywood Reporter عنوان کرده بود که آن‌ها تنها وقتی اقدام به ساخت فصل ششم خواهند کرد که ایده خوبی برای ادامه داستان داشته باشند:

"اگر داستان خوبی وجود نداشته باشد هرگز سریال را ادامه نخواهیم داد. در حال حاضر چنین داستانی نداریم. این بدین معنی نیست که  هیچ‌وقت داستان درخوری پیدا نخواهیم کرد. قرار نیست به هر قیمتی شده سریال را ادامه دهیم. می‌خواهیم کاری بسیار باارزش و باکیفیت ارائه دهیم. فعلا داستان خوبی نداریم و ممکن است سریال هیچ‌وقت ادامه نیابد. برای من کیفیت کار بسیار مهم است. اگر نتوانیم ایده‌ جدید و متفاوتی ارائه دهیم کار را متوقف می‌کنیم. من ایده‌های جدید را با آغوش باز می‌پذیرم به شرطی که داستان هیجان‌انگیز و فوق‌العاده‌ای داشته باشند."

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما نیز منتظر فصل ششم این سریال هستید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

منبع متن: pardisgame