H1Z1 Free Weekend

بازی تاثیرگذار H1Z1 که سابقه بیشتری نسبت به قهرمانان فعلی این ژانر یعنی PUBG و Fortnite Battle Royale دارد، این آخر هفته به صورت رایگان در دسترس است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247 براساس بیانیه‌ای در وبسایت رسمی H1Z1 این بازی به وقت ایران از امروز پنجشنبه ساعت 21:30 تا هفته‌ آینده یعنی 30 آذر ساعت 21:30 به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. این یعنی اینکه شما یک هفته فرصت دارید تا بازی را به صورت رایگان و بدون هیچ‌گونه هزینه اضافه‌ای تجربه کنید.

H1Z1 چرخه توسعه عجیبی داشته است؛ در هنگام عرضه از آن به عنوان شبیه‌سازیِ ضعیفی از DayZ یاد می‌شد تا وقتی که فردی با لقب "PlayerUnknown" به نام "برندان گرین"(Brendan Greene) که در آن زمان به معنای واقعی ناشناخته بود، پا پیش نهاد و مود Battle Royale را که هم‌اکنون بسیار محبوب بوده و در واقع همان هسته تجربه اصلی بازی H1Z1 هست را طراحی نمود.

البته "گرین" سپس به سراغ ساخت بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds رفت که با توجه به موفقیت کنونی بازی می‌توان گفت که وی واقعا از شرایط بازی‌های Battle Royale آگاهی دارد.

جدا از این بحث‌ها، زمانی که از امشب این هفته رایگان آغاز شود شما می‌توانید بازی را از طریق صفحه آن در استیم دانلود کنید. هم‌چنین بازی برای افرادی که قصد خرید آن را دارند تخفیف خورده است. تمامی پیشرفت‌های شما در طی این بک هفته نیز ثبت خواهند شد و اگر اقدام به خرید بازی کنید می‌توانید از ادامه به بازی‌کردن بپردازید.

با این که H1Z1 نیز به اندازه کافی مشهور است ولی در حال حاضر از جامعه مخاطبینی نظیر PUBG برخوردار نیست. این بازی به شما player cap بیشتری نسبت به PUBG به مقدار 150 تا ارائه می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد تا در گروه‌های 5 نفری به گشت‌وگذار بپردازید. در صورتی از این سبک بازی‌ها خوش‌تان می‌آید امتحان H1Z1 در هفته پیش‌ِرو به صورت رایگان ارزش وقت‌تان را دارد. 

منبع متن: pardisgame