مدیرعامل Square Enix: به توسعه و تکامل سری بازی Final Fantasy ادامه خواهیم داد

سری بازی‌های Final Fantasy هم‌اکنون در 30امین سال تولد خود به سر می‌برند و به زودی نیز 31 خواهند شد. و بدون شک این سری از زمان آغاز خود در 18 دسامبر 1987 تغییرات و پیشرفت بسیاری داشته است. این سری از حرکات نوبتی به اکشن و از بازی‌های تک‌نفره به MMORPG و بازی‌های موبایل راه یافت. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل DualShockers در شماره این هفته مجله Famitsu مدیرعامل شرکت Square Enix یعنی آقای "یوسوکه ماتسودا" (Yosuke Matsuda) درباره آینده این سری صحبت‌هایی را انجام داده است.

"می‌خواهم از این فرصت استفاده کرده و از تمامی طرفداران سری Final Fantasy تشکر کنم. من بسیار خوشحالم که بعد از 30 سال، همه هم‌چنان از این سری بازی حمایت می‌کنند و عاشق آن هستند. از طرف شرکت، در کنار تشکر از همه افراد، ما چندین رویداد سالگرد برای این بازی تدارک دیده‌ایم. از آن‌جایی که به ادامه‌دادن این سری به سمت جلو ادامه خواهیم داد، از حمایت و علاقه ادامه‌دارِ شما نسبت به این سری تشکر می‌کنم. "

هم‌چنین مدیر برند Final Fantasy یعنی آقای "شینجی هاشیموتو" (Shinji Hashimoto) در آستانه واردشدن این سری به 31امین سال خود از مردم تشکر کرد.

با در نظر گرفتن اینکه حمایت از Final Fantasy XIV و FFXV کامل بوده، و اینکه Final Fantasy XIV تا چندین سال آینده ادامه خواهد داشت و تاییدشدن انتشار محتوا برای Final Fantasy XV تا پایان سال 2018، مطمئنا دیدن زمانی که نسخه شماره‌دار و اصلی بعدی سری با عدد XVI معرفی شود، جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

برای الان ما هیچ ایده‌ای نداریم که چگونه تکاملی انتظارمان را می‌کشد. ولی با توجه به راهی که این سری از ابتدا تا کنون طی کرده، دیدن ادامه این مسیر بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame