امروز، شرکت کویی تکمو (Koei Tecmo) چندین تصویر جدید از بازیِ اقتباسیِ انیمه‌ای محبوب Attack on Titan 2 منتشر کرده است و شاهد اشتراک جزئیات جدیدی هم از آن هستیم. این تصاویر، قهرمان سفارشی‌سازی شده‌ای که ما قادر به خلق آن در طول بازی هستیم را به تصویر می‌کشد که می‌توان از دیدگاهی متفاوت از […]

تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Attack on Titan 2 منتشر شد

امروز، شرکت کویی تکمو (Koei Tecmo) چندین تصویر جدید از بازیِ اقتباسیِ انیمه‌ای محبوب Attack on Titan 2 منتشر کرده است و شاهد اشتراک جزئیات جدیدی هم از آن هستیم.

این تصاویر، قهرمان سفارشی‌سازی شده‌ای که ما قادر به خلق آن در طول بازی هستیم را به تصویر می‌کشد که می‌توان از دیدگاهی متفاوت از داستان این انیمه لذت برد. شما می‌توانید پارامترهای مختلفی از نوع صورت و بدن گرفته تا جنس و لباس را برای شخصیت مد نظر خود انتخاب کنید. در طول بازی، شخصیت سفارشی‌سازی شده شما می‌تواند با دیگر شخصیت‌های اصلی داستان Attack on Titan 2 ارتباط برقرار کند.

در صحبت از شخصیت‌های عنوان مورد بحث باید خبر دهیم که به تازگی شخصیت‌های جدیدی برای این بازی معرفی شده‌اند: این شخصیت‌ها Jean Kirschtein، Conny Springer، Sasha Braus، Marco Bodt و Daz نام دارند. چند تن از شخصیت‌های موجود در این فهرست، تصاویر هنری جدیدی دریافت کرده‌اند که لباس‌های خاص آن‌ها را نشان می‌دهد؛ از انتهای خبر می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

در ادامه، ویژگی‌های جدیدی برای این بازی معرفی شده است که بازیکنان می‌توانند در میان ماموریت‌های Attack on Titan 2 از آن‌ها لذت ببرند.

قابلیت Titan Research Insitute این اجازه را به بازیکن می‌دهد تا درباره هر یک از تایتان‌هایی که با اسلحه‌ به تسخیر خود در می‌آورد، تحقیق کند و اطلاعات بسیاری از آن کسب کند. با تحقیق، شرایط مطلوب در نبردها را برای خود مهیا خواهید کرد.

همچنین امکان توسعه و ساخت اقلامی نظیر تیغه، غلاف، سیلندر و ابزار مانور سه‌ بعدی هم وجود دارد. ظاهر آن‌ها نیز قابل سفارشی‌سازی خواهد بود.

بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را چه با حضور در کلاس‌ها و چه در برخورد با دیگر شخصیت‌ها آموزش دهند و قابلیت‌های جدیدی را به شخصیت خود اضافه کنند.

ماموریت‌های جستجو، ماموریت‌های رایگانی است که جدا از داستان اصلی خواهند بود. با استفاده از این ماموریت‌ها، بازیکنان می‌توانند منابع و مواد مورد نیاز برای بهبود و توسعه تجهیزات خود را جمع‌آوری کنند. سطح دوستی با دیگر شخصیت‌های حاضر در بازی Attack on Titan 2 هم از طریق همکاری با آن‌ها در ماموریت‌ها و همراهی‌شان، قابل بهبود است.

ویژگی «سازمان ارتش» شامل فعالیت‌های متعددی است که بازیکن را برای ماموریت‌های آینده آماده می‌کند. شما می‌توانید سلاح‌های قدرتمند جدیدی را به پایگاه دفاعی خود اضافه کنید و حتی با افزایش وعده‌های غذایی و میزان آن‌ها، وضعیت سربازان خود در ماموریت‌های بعدی را بهبود ببخشید.

همچنین مشخص شده است که در بازی Attack on Titan 2، بازیکنان قادر خواهند بود تا با دیگر شخصیت‌های آن ارتباط برقرار کرده و گفتگوهای زیادی با آن‌ها داشته باشند. انتخاب دیالوگ صحیح از بین گزینه‌های موجود، سطح دوستی را افزایش خواهد داد و زمانی که این سطح به مقدار مشخصی برسد، ماموریت‌های جانبی جدیدی برای تجربه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Attack on Titan 2، می‌توانید از اینجا صحبت‌های شرکت کویی تکمو پیرامون نسخه نینتندو سوییچ این بازی را بخوانید. همچنین، چندی پیش تصاویر و اطلاعات بسیاری از این بازی منتشر شد. از سوی دیگر، از این نشانی می‌توانید جدیدترین تریلر داستانی این بازی را مشاهده کنید.

بازی Attack on Titan 2 در تاریخ سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه (۲۰ مارس ۲۰۱۸ میلادی) در بازار غرب بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این در حالی است که پنج روز زودتر از عرضه آن در غرب، شاهد انتشار این بازی در کشور ژاپن خواهیم بود یعنی روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ماه (۱۵ مارس ۲۰۱۸). از زیر می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa