شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) از تاسیس شرکت Private Division خبر داد؛ این واحد مستقل که در نیویورک مستقر است، در زمینه نشر بازی‌های ویدئویی با توسعه‌دهندگان مستقل فعال همکاری خواهد کرد. از بین نخستین بازی‌هایی که توسط Private Division منتشر خواهد شد می‌توان به بازی ANCESTORS: The Humankind Odyssey، ساخته جدید استودیوی پاناچ دیجیتال […]

شرکت Take-Two از واحد جدیدی به منظور نشر بازی‌های ویدئویی رونمایی کرد

شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) از تاسیس شرکت Private Division خبر داد؛ این واحد مستقل که در نیویورک مستقر است، در زمینه نشر بازی‌های ویدئویی با توسعه‌دهندگان مستقل فعال همکاری خواهد کرد.

از بین نخستین بازی‌هایی که توسط Private Division منتشر خواهد شد می‌توان به بازی ANCESTORS: The Humankind Odyssey، ساخته جدید استودیوی پاناچ دیجیتال گیمز (Panache Digital Games) – استودیویی که توسط خالق سری بازی‌های Assassin’s Cree راه‌اندازی شده است – Project Wright، بازی نقش‌آفرینی جدید استودیوی ابسیدیان اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) – که هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است – بازی علمی تخیلی و اول شخص استودیوی V1 Interactive – استودیویی که توسط Marcus Lehto از سازندگان سری Halo تاسیس شده است – و همچنین Kerbal Space Program اشاره داشت.

مایکل وروس (Michael Worosz)، سرپرست بخش انتشار بازی‌های مستقل شرکت تیک-تو اینتراکتیو در این خصوص اظهار داشت:

ما بیش از دو سال زمان صرف ساختن زمینه‌های لازم برای تاسیس شرکت Private Division کرده‌ایم که تیم نشری باتجربه است و بر روی پروژه‌های متعددی قرارداد بسته که رهبران آن‌ها از جمله افراد بسیار بااستعداد و قابل احترام صنعت بازی‌های ویدئویی هستند.

وی در ادامه افزود:

ما می‌بینیم که تعداد استودیوهای مستقل بازیسازی در صنعت ما روز به روز افزایش می‌یابد و بازی‌های بسیار باکیفیتی که اغلب بازی جدیدی هستند را خلق می‌کنند؛ تمرکز ما بر روی پشتیبانی از این نوع توسعه‌دهندگان و پروژه‌هاست و تصمیم داریم تا تجربه‌های باورنکردنی‌ای را برای بازیکنان سراسر جهان به ارمغان آوریم.

دفتر مرکزی شرکت Private Division در نیویورک مستقر است گرچه دفترهایی از آن در سیاتل و مونیخ هم واقع شده است و همگی تحت نظارت کلی شرکت تیک-تو اینتراکتیو فعالیت خواهند کرد. Private Division به سومین شرکتی تبدیل شد که زیر پرچم تیک-تو فعالیت خواهد کرد. همانطور که می‌دانید، تیک-تو اینتراکتیو صاحب اصلی دو شرکت راک‌استار گیمز (RockStar Games) و ۲K Games می‌باشد.

هنوز اطلاعاتی از تاریخ انتشار پروژه‌هایی که قرار است توسط شرکت Private Division منتشر گردد، منتشر نشده است. بنابراین، قدم بعدی این مجموعه، نشر اطلاعات بیشتر درباره این بازی‌ها خواهد بود.

منبع متن: gamefa