در حال حاضر مدتی است که کنسول ایکس‌باکس وان ایکس وارد بازار شده و بیشتر بازی‌های منتشر شده برای کنسول ایکس‌باکس وان از این سخت‌افزار سطح بالا پشتیبانی می‌کنند که اغلب، کیفیت ۴K را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورند. اینک اما، به‌روزرسانی جدیدی برای آخرین کنسول مایکروسافت منتشر شده است که پشتیبانی از کیفیت ۴K […]

ویژگی‌های جدیدی به اپلیکیشن YouTube ایکس‌باکس وان ایکس افزوده شد

در حال حاضر مدتی است که کنسول ایکس‌باکس وان ایکس وارد بازار شده و بیشتر بازی‌های منتشر شده برای کنسول ایکس‌باکس وان از این سخت‌افزار سطح بالا پشتیبانی می‌کنند که اغلب، کیفیت ۴K را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورند. اینک اما، به‌روزرسانی جدیدی برای آخرین کنسول مایکروسافت منتشر شده است که پشتیبانی از کیفیت ۴K و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه را به اپلیکیشن یوتیوب (YouTube) آن اضافه می‌کند.

اپلیکیشن یوتیوب با پشتیبانی از ویژگی‌هایی نظیر کیفیت ۴K و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه در فروشگاه مایکروسافت موجود است و در حال حاضر می‌توان آن را دریافت کرد. با این حال، یوتیوب فعلی برنامه‌ای جداگانه محسوب می‌گردد چراکه تاکنون برنامه اصلی آن به فروشگاه مایکروسافت راه نیافته و تنها از طریق فروشگاه ایکس‌باکس در دسترس قرار دارد. شرکت مایکروسافت به وب‌سایت The Verge خبر داده است که تا مدتی دیگر پشتیبانی از HDR نیز به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد. با این حال، مایکروسافت دارندگان کنسول‌های دیگر خانواده ایکس‌باکس وان را فراموش نکرده و عنوان کرده است که به زودی پشتیبانی از کیفیت ۴K و قابلیت HDR به اپلیکیشن یوتیوب کنسول ایکس‌باکس وان اس هم افزوده خواهد شد.

کنسول ایکس‌باکس وان با استقبال فعالان صنعت بازی‌های ویدئویی همراه شده است و بسیاری از بازیسازان مستقل مدعی شده‌اند که توان سخت‌افزاری بالای این کنسول، فرآیند توسعه بازی‌های ویدئویی را هم آسان‌تر کرده است.

منبع متن: gamefa