با وجود اینکه تنها دو روز است که بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds از طریق برنامه Xbox Game Preview برای کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته، اما می‌توان آن را عنوانی محبوب بر روی کنسول مایکروسافت برشمرد که جامعه مخاطبین آن بیش از ۴۹۶ هزار نفر هستند. بی‌شک این مهم یک موفقیت دیگر برای ساخته Battle […]

نسخه ایکس‌باکس وان PUGB با استقبال بالای مخاطبان همراه شده است

با وجود اینکه تنها دو روز است که بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds از طریق برنامه Xbox Game Preview برای کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته، اما می‌توان آن را عنوانی محبوب بر روی کنسول مایکروسافت برشمرد که جامعه مخاطبین آن بیش از ۴۹۶ هزار نفر هستند. بی‌شک این مهم یک موفقیت دیگر برای ساخته Battle Royale استودیوی بلوهول (Bluehole) محسوب می‌شود که نسخه رایانه‌های شخصی آن رکوردهای زیادی را به خود اختصاص داده است.

پس از موفقیت بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds بر روی شبکه استیم، اینک کاربران کنسول ایکس‌باکس وان مایکروسافت نیز استقبال خوبی از این بازی محبوب داشته‌اند. با این حال، این بازی از نظر فنی بر روی کنسول ایکس‌باکس وان عملکرد قابل‌قبولی از خود نشان نداده است؛ به طور مشخص، نرخ فریم این بازی وضعیت ثابتی ندارد و در کمترین حالت بر روی ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان اس به ۱۷ فریم و بر روی ایکس‌باکس وان ایکس به ۲۱ فریم بر ثانیه می‌رسد.

البته این مشکل طبیعی است چراکه این بازی در حال حاضر به صورت دسترسی اولیه منتشر شده است و این قضیه برای نسخه رایانه‌های شخصی آن نیز صدق می‌کند. به نظر می‌رسد که مشکل اصلی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds عدم بهینه‌سازی آن با حافظه و پردازنده مرکزی پلتفرم‌های مقصد آن است. گرچه این مشکل منجر به بد شدن تجربه بازیکنان می‌گردد، اما پیش‌بینی می‌شود که با عرضه به‌روزرسانی‌های برنامه‌ریزی شده و همچنین انتشار نسخه کامل، شاهد بهبود آن باشیم.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. عرضه نسخه کامل این بازی برای رایانه‌های شخصی در روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه (۲۰ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

منبع متن: gamefa