به گزارش پردیسگیم و به نقل از PCGamesN، بازی Rainbow Six Siege طی آپدیتی که امروز منتشر شد، Tickrate سرورهای بازی به 60Hz تغییر کردند.
این تغییر بدین معنی است که دنبال کردن حرکات و اعمال بازیکنان با دقت بیشتری انجام خواهد شد. Ubisoft از اوایل 2016 قول این تغییر را داده بود و حتی امسال نیز Tickrate سرورها به 50Hz افزایش داده شد.
این آپدیت امروز عرضه شد. آقای "مت شوتچا" (Matt Shotcha) مدیر Community این بازی، در پستی در فروم Reddit گفت:
"بعد از تست کردن سرورهای 60Hz در اواخر سرورهای تست White Noise با اطمینان تایید میکنیم که این سرورها برای بازی کردن به اندازهی کافی باثبات میباشند و بزودی برروی تمامی پلتفرمها در دسترس خواهند بود. ما بسیار هیجانزده هستیم تا قولی را که در Operation Health به شما دادیم عملی کنیم."
قطعا سرورهای سریعتر تاثیر مستقیمی برروی ثبت ضربات شما و دشمنان خواهد داشت. دیدگاه شما در این رابطه چیست؟
منبع متن: pardisgame