به تازگی بروزرسانی جدید بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شده است که به عنوان بروزرسانی ماه دسامبر شناخته می‌شود. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید. همان طور که اطلاع دارید، تقریبا بیشتر از یک ماه از انتشار بازی Assassin’s Creed Origins زمان گذشته است و در طول این مدت، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft)، بروزرسانی‌هایی برای این […]

بروزرسانی جدید بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد

به تازگی بروزرسانی جدید بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شده است که به عنوان بروزرسانی ماه دسامبر شناخته می‌شود. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

همان طور که اطلاع دارید، تقریبا بیشتر از یک ماه از انتشار بازی Assassin’s Creed Origins زمان گذشته است و در طول این مدت، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft)، بروزرسانی‌هایی برای این بازی منتشر کرده است تا به تجربه اصلی این بازی بهبود ببخشد و مشکلات این عنوان را تا حدودی حل کند.

این شرکت قبل تر هم خبر انتشار بروزرسانی ماه دسامبر بازی Assassin’s Creed Origins را نشر داده بود و در حال حاضر، این بروزرسانی جدید منتشر شده است. بروزرسانی ماه دسامبر این بازی، مشکلات فنی و گرافیکی این بازی را برطرف خواهد کرد و یک درجه سختی جدید و یک حالت تازه را در دسترس کاربران این بازی قرار خواهد داد. در ادامه تعدای تنظیمات جدید هم برای بازیکنان در دسترس قرار گرفته است که به مقابله آنان با دشمنان سطح پایین تر مربوط می‌شود.

حالت جدید افزوده شده به بازی، Horde نام دارد و در محیط Cyrene برگزار خواهد شد. شما در این حالت باید در برابر موج‌های متعدد دشمنان مقاومت کنید که با هر بار پیروز شدن در این موج‌ها، موج بعدی دشمنان قدرتمند تر شده و تعداد آن‌ها افزایش خواهد داشت. پی‌شنهاد میشود برای ورود به این حالت، سطح خود را از سطح ۳۲ بالا تر ببرید زیرا ممکن است با دشمنانی با سطح ۴۰ یا بالاتر هم رو به رو شوید و اینجاست که مقاومت شما هر لحظه سخت تر خواهد شد.

در درجه سختی جدید یعنی Nightmare، مقاومت و میزان سلامتی دشمنان افزایش می‌یابد و هریک از این دشمنان می‌توانند برای شما مشکل‌ساز شوند. ضربات و حملات آنان هم پیشرفت داشته و یک مبارزه نفس‌گیر را با شما آغاز خواهند کرد. در ادامه تعدادی تنظیمات جدید هم در دسترس شما خواهد بود تا بتوانید مناطق ناشناخته و مرموز دنیای بازی را کشف کنید.

همان طور که گفته شد، این بروزرسانی مشکلات گرافیکی بازی را هم حل خواهد کرد. به عنوان مثال، مشکل بارگذاری بافت‌هایی که در فاصله‌های دورتر قرار دارند، رفع شده است و کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی می‌توانند تا رزولوشن این بافت را انتخاب کنند. سرعت بارگذاری درختان نخل بازی هم افزایش داشته است و از فاصله‌های دور تر با جزئیات کامل قابل مشاهده هستند. همچنین مناطقی از بازی مانند مناطق Alexandria و Siwa دارای مشکلات فنی و گرافیکی بودند که اکنون این مشکلات حل شده است. با دریافت این بروزرسانی، میزان اشغال فضای بازی Assassin’s Creed Origins در کنسول ایکس‌باکس وان ایکس افزایش داشته است و دلیل آن هم بارگذاری بهتر بافت‌های بازی ذکر شده است.

بروزرسانی ماه دسامبر بازی Assassin’s Creed Origins، هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

منبع متن: gamefa