به تازگی یک وب‌سایت خرده فروشی برزیلی عنوان Burnout Paradise Remastered را برای کنسول پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان لیست کرده و حتی تاریخ انتشار این عنوان را نیز اول ماه مارس اعلام کرده است. به نظر می رسد الکترونیک آرتز قصد دارد نسخه باز سازی شده این عنوان را برای پلتفرم‌های نسل هشتم […]

شایعه: Burnout Paradise برای کنسول‌های نسل هشتم بازی سازی می شود

به تازگی یک وب‌سایت خرده فروشی برزیلی عنوان Burnout Paradise Remastered را برای کنسول پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان لیست کرده و حتی تاریخ انتشار این عنوان را نیز اول ماه مارس اعلام کرده است. به نظر می رسد الکترونیک آرتز قصد دارد نسخه باز سازی شده این عنوان را برای پلتفرم‌های نسل هشتم عرضه کند.

آخرین نسخه از مجموعه بازی‌های Burnout بود که توسط استودیوی خوش نام کرایتریون گیمز توسعه یافته و در سال ۲۰۰۸ برای پلتفرم‌های نسل هفت منتشر شد. حال به نظر می رسد الکترونیک آرتز، ناشر فرانچایز Burnout، قصد دارد نسخه باز سازی شده این عنوان را برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه کند. یک وب سایت خرده فروشی برزیلی به تازگی عنوان Burnout Paradise Remastered را برای پلتفرم‌های یاد شده لیست کرده و تاریخ انتشار آن را نیز اول ماه مارس ۲۰۱۸(پنج‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶) اعلام کرده است. این وب سایت قیمت عنوان Burnout Paradise Remastered را ۱۴۹٫۹۰ رآل( واحد پول کشور برزیل) اعلام کرده است اما از آن جایی که معمولا قیمت بازی‌های ویدیویی در کشور برزیل کمی بالاتر از این مبلغ می باشد، قیمت نهایی این عنوان در حدود ۳۰ دلار خواهد بود.

این شایعه در حالی منتشر شده است که استودیوی کرایتریون گیمز اوایل امسال اعلام کرده بود برنامه ای برای ساخت نسخه جدیدی از فرانچایز Burnout برای کنسول‌های نسل هشتم ندارد. البته از آن جایی که در سال ۲۰۱۷ عناوین اتومبیل رانی بسیاری ساخته و به بازار عرضه شده اند و بعد از عنوان Need for Speed: Rivals نیز هیچ عنوان اتومبیل رانی دیگری توسط استودیوی کرایتریون ساخته نشده است، بعید نیست که این استودیو از تصمیم خود صرف نظر کرده باشد. از طرفی باز سازی یک عنوان بسیار ساده تر از ساخت نسخه جدیدی از آن می باشد و بنابراین به نظر می رسد در این میان Burnout Paradise Remastered بهترین و محتمل ترین گزینه است.

منبع متن: gamefa