امسال هم همچون سال‌های گذشته گوگل رده بندی جستجوی سالیانه خود را منتشر کرد. در این جدول برترین موضوعات جستجو شده در سال به ترتیب از بیشترین به کمترین لیست شده است. بخش بزرگی از جستجوهای امسال به بازی‌های رایانه‌ای اختصاص داشت و در بخش تکنولوژی مصرفی نیز نینتندو سوییچ از اکس باکس وان اکس […]

نینتندو سوییچ کنسول اکس‌باکس وان اکس را در جدول جستجو های گوگل شکست داد

امسال هم همچون سال‌های گذشته گوگل رده بندی جستجوی سالیانه خود را منتشر کرد. در این جدول برترین موضوعات جستجو شده در سال به ترتیب از بیشترین به کمترین لیست شده است. بخش بزرگی از جستجوهای امسال به بازی‌های رایانه‌ای اختصاص داشت و در بخش تکنولوژی مصرفی نیز نینتندو سوییچ از اکس باکس وان اکس پیشی گرفت.

در جدول بیشترین جستجوهای سال ۲۰۱۷ گوگل، نینتندو سوییچ در رتبه‌ی سوم بخش تکنولوژی مصرفی قرار گرفته است. این در حالی است که اکس باکس وان اکس در رتبه‌ی پنجم قرار دارد. شایان ذکر است که رتبه‌ی اکس باکس علی رغم پایین‌تر بودن از نینتندو سوییچ هنوز هم ارزش بالایی دارد چرا که هیچ کنسول دیگری به جدول ده برتر امسال راه پیدا نکرد. رتبه‌ی اول بیشترین جستجو در بخش تکنولوژی مصرفی به آیفون ۸ اختصاص یافت و آیفون اکس نیز به دنبال آن در رتبه‌ی دوم قرار گرفت. قرار گرفتن نینتندو سوییچ در پشت این دو غول بزرگ محبوبیت شگفت انگیز است. از آن جا که نینتندو سوییچ یک دستگاه کاملاً جدید است، در حالی که وان اکس تنهای یک توسعه‌ی معتدل از دستگاهی است که پیشتر عرضه شده بود، رتبه‌ی بهتر سوییچ منطقی به نظر می‌رسد. علاوه بر این باید به خاطر داشت که کنسول نینتندو سوییچ در ماه مارس و اکس باکس وان اکس در ماه نوامبر عرضه شد. در ادامه می‌توانید لیست کامل ده برتر بخش تکنولوژی مصرفی را مشاهده کنید. برای مشاهده‌ی برترین جستجو‌های بخش‌های دیگر می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

  1. iPhone 8

  2. iPhone X

  3. Nintendo Switch

  4. Samsung Galaxy S8

  5. Xbox One X

  6. Nokia 3310

  7. Razer Phone

  8. Oppo F5

  9. OnePlus 5

  10. Nokia 6

منبع متن: gamefa