به تازگی شرکت ۵pb که در زمینه نشر بازی‌های ویدئویی فعالیت دارد، به صورت رسمی اعلام کرده است که نخستین نسخه‌های بازی Steins;Gate Elite برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ حاوی محتویات جالبی خواهد بود. نسخه کنسول هیبریدی بازی مورد بحث شامل نسخه‌ای ۸ بیتی از این بازی تحت عنوان «demake» است که این […]

جزئیات محتوای نسخه Steins;Gate Elite Day One Edition مشخص شد

به تازگی شرکت ۵pb که در زمینه نشر بازی‌های ویدئویی فعالیت دارد، به صورت رسمی اعلام کرده است که نخستین نسخه‌های بازی Steins;Gate Elite برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ حاوی محتویات جالبی خواهد بود.

نسخه کنسول هیبریدی بازی مورد بحث شامل نسخه‌ای ۸ بیتی از این بازی تحت عنوان «demake» است که این عنوان را در قالب ماجراجویی‌های دهه ۱۹۸۰ میلادی نمایش می‌دهد؛ از سوی دیگر، نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی Steins;Gate Elite شامل نسخه HD بسته Steins;Gate: Linear Bounded Phenogram می‌شود که این بسته گسترش‌دهنده برای بازی اصلی منتشر شده و خط‌های داستانی جدیدی را در بازه‌های زمانی مختلفی دنبال کرده و جهان بازی نامبرده را گسترش می‌دهد.

محتوای اضافه نسخه نینتندو سوییچ بازی Steins;Gate Elite که با عنوان ADV Steins;Gate شناخته می‌شود، از گرافیک بازی‌های زمان SNES (در ژاپن با نام فامیکام شناخته می‌شود) الهام گرفته است. این نسخه این امکان را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا داستان اصلی این بازی را با گرافیکی ۸ بیتی تجربه کنند که شبیه‌سازی از طراحی بصری کلاسیک آن دوران محسوب می‌گردد. این نسخه وب‌سایت مجزایی هم نسبت به بازی Steins;Gate Elite دارد که از این نشانی می‌توانید آن را بررسی کنید.

محتوای جایزه نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی مورد بحث که Steins;Gate: Linear Bounded Phenogram HD نام دارد، در حقیقت نسخه بازسازی شده‌ای به همین نام است که در سال ۲۰۱۳ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ در ژاپن منتشر شد. این نسخه حاوی ۱۱ داستان اضافی بر پایه بازه‌های زمانی مختلف است که وقایع آن همزمان و پس از حوادث داستان اصلی بازی Steins;Gate Elite جریان دارد و برخی از آن‌ها رویکرد متفاوتی را دنبال می‌کنند و بیشتر کامیکی هستند. افرادی که نسخه پلی‌استیشن ویتا بازی Steins;Gate Elite را خریداری کنند، به کدی حاوی دریافت Linear Bounded Phenogram HD دسترسی می‌یابند که البته این نسخه تنها بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ قابل اجرا خواهد بود.

بازی Steins;Gate Elite در تاریخ پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ماه (۱۵ مارس ۲۰۱۸ میلادی) در ژاپن بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ویتا و نینتندو سوییچ عرضه و منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود که مدت کوتاهی پس از عرضه این بازی در ژاپن، شاهد انتشار آن در بازار غرب (اروپا و آمریکای شمالی) هم باشیم.

منبع متن: gamefa