هر چهار سال یک بار، برترین ورزشکاران جهان در مسابقات المپیک زمستانی کنار هم جمع می‌شوند. اگر همیشه دوست داشته‌اید تا روزی نظاره‎گر رقابت بین آن‌ها باشید، اکنون این شانس به وجود آمده تا به طور رایگان به تماشای مسابقات المپیک زمستانی بروید! به تازگی یوبی سافت (Ubisoft) با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک و شرکت […]

برندگان مسابقات Steep: Road to the Olympics به المپیک زمستانی فرستاده خواهند شد!

هر چهار سال یک بار، برترین ورزشکاران جهان در مسابقات المپیک زمستانی کنار هم جمع می‌شوند. اگر همیشه دوست داشته‌اید تا روزی نظاره‎گر رقابت بین آن‌ها باشید، اکنون این شانس به وجود آمده تا به طور رایگان به تماشای مسابقات المپیک زمستانی بروید!

به تازگی یوبی سافت (Ubisoft) با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک و شرکت اینتل (Intel) تصمیم به برگزاری مسابقاتی برای Steep: Road to the Olympics گرفته که ۶ نفر برتر در آن برای کسب جایزه سفر به المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ (PyeongChang)، با یکدیگر مصاف خواهند کرد.

برای داشتن این شانس، شما باید بسته الحاقی Road to the Olympics مربوط به بازی Steep را تا قبل از ۸ ژانویه سال ۲۰۱۸ (برابر با ۱۸ دی ماه سال جاری) بازی کنید و در لیدربوردهای مربوط به Slalom، رتبه اول را کسب کنید.

یک بازیکن از هر پلتفرم (یعنی اکس باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴) که بیشترین امتیاز را در آن لیدربورد کسب کند، برای شرکت در مسابقه نهایی (Grand Finals) مربوط به رقابت Steep: Road to the Olympics که در استودیوی ای اس ال (ESL Studio) در کتوویژ (Katowice) لهستان برگزار می‎شود، انتخاب خواهند شد. در کنار این ۳ نفر، دو نفر به صورت تصادفی از میان اعضای اجتماعات مربوط به بازی Steep انتخاب خواهند شد و در نهایت CheVaBarba که در نسخه بتای بازی توانایی‌های خود را نشان داد هم به این ۵ نفر ملحق خواهد شد و این ۶ نفر، در رویدادهای Slopestyle (مربوط به اسنوبورد) و Downhill (مربوط به اسکی) رقابت خواهند کرد که نفر برتر در هر کدام، جواز شرکت در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی پیونگ چانگ را کسب خواهد کرد.

اگر فکر می‌کنید مهارت کافی برای حضور در بین آن ۶ نفر را ندارید ولی گزارشگر خوبی هستید هم یوبی‌سافت خبرهای خوشی دارد. یک مسابقه گزارشگری هم برگزار خواهد شد که برنده آن مسابقه، همان فینال ۶ نفره را گزارش خواهد کرد.

Steep: Road to the Olympics هم‌اکنون برای اکس باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa