باندل زیبا و محدود پلی‌استیشن ۴ پرو با طرح Monster Hunter World که Rathalos Edition نام دارد در ژاپن بسیار محبوب ظاهر شده و فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است! به تازگی پایگاه آماری مدیا کریت (Media Create) آمار فروش محصولات مرتبط با بازی را در ژاپن منتشر کرده که در این میان یکی […]

فروش بالای باندل پلی‌استیشن ۴ پرو با طرح Monster Hunter World در ژاپن

باندل زیبا و محدود پلی‌استیشن ۴ پرو با طرح Monster Hunter World که Rathalos Edition نام دارد در ژاپن بسیار محبوب ظاهر شده و فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است!

به تازگی پایگاه آماری مدیا کریت (Media Create) آمار فروش محصولات مرتبط با بازی را در ژاپن منتشر کرده که در این میان یکی به شدت به چشم می‌آید. باندل زیبا و محدود پلی‌استیشن ۴ پرو با طرح Monster Hunter World که Rathalos Edition نام دارد در هفته اول انتشار خود در ژاپن فروشی ۳۳ هزار دستگاهی داشته است! این در حالی است که این باندل در روز ۷ دسامبر عرضه شده و آمار مدیا کریت هم مربوط به ۴ تا ۱۰ دسامبر است. این باعث شده تا پلی‌استیشن ۴ پرو فروش بسیار نزدیکی نسبت به پلی‌استیشن ۴ معمولی داشته باشد. به صورت کلی ۸۵,۶۸۷ کنسول پلی‌استیشن ۴ فروخته شده که ۴۰,۵۲۴ دستگاه پلی‌استیشن ۴ پرو و ۴۵,۱۶۳ دستگاه، پلی استیشن ۴ معمولی بوده است.

نکته جالب اینجاست که این باندل به جز یک کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو با طرح و رنگ زیبا و خاص، حاوی کد دانلود بازی Monster Hunter World نیز هست ولی این بازی تا اواخر ماه ژانویه عرضه نخواهد شد و کد هم تا زمان عرضه بازی، قابل وارد کردن نیست! در واقع تست بتای بازی آن قدری خوب بوده که همگان را متقاعد کرده محصول نهایی هم کیفیت بالایی دارد و همین آن‌ها را ترغیب کرده که باندل Rathalos Edition را نیز خریداری کنند. نکته بعدی که اشاره به آن خالی از لطف نیست، آن است که احتمالاً این باندل در انحصار کشور ژاپن باقی خواهد ماند و خبری از عرضه آن در دیگر نقاط جهان نخواهد بود.

اگرچه باندل پلی‌استیشن ۴ پرو با طرح Monster Hunter World فروش خیلی خوبی داشته و در حقیقت بالاتر از حد انتظارات هم عمل کرده، ولی باز هم پلی‌استیشن ۴ معمولی به لطف قیمت پایین‌تر فروش بیشتری را در ژاپن داشته است. باید دید روزی خواهد رسید که فروش پلی‌استیشن ۴ پرو در ژاپن نسبت به نسخه معمولی بیشتر شود یا خیر.

منبع متن: gamefa