Gof of war

امروز بخش مربوط به آسیا شرکت سونی طی یک نشست مطبوعاتی اقدام به انتشار تصاویر و تریلری جدید از بازی محبوب و مورد انتظار God Of War کردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، بیشتر تصاویری که در زیر قرار دارد را قبلا در نمایشگاه E3 و Tokyo Game Show امسال مشاهده کرده‌ایم و تنها سایز بزرگ‌تر و باکیفیت‌تری از آنان در دسترس قرار گرفته ولی با این حال تعداد انگشت شماری تصاویری جدید در کنار مابقی به چشم می‌آید. این دو تصویر جدید نمایش دهنده مسیر و منظره‌ای برفی و باشکوه هستند که در محیطی جنگلی و محصور شده با سنگ‌های عظیم جریان خواهند داشت.

god of war

Gof of war

علاوه بر این چهار تصویر متفاوت از شخصیت "کریتوس" (Kratos) و پسرش "آترئوس" (Atreus) در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

برای مشاهده در سایز اصلی برروی تصاویر کلیک کنید

 god of war Gof of war

Gof of war Gof of war

ساعاتی بعد نیز کمپانی سونی به‌صورت رسمی اقدام به انتشار تریلری به نام A Call From the Wilds نمود. در این تریلر که با محوریت معرفی بیشتر پسر کریتوس است می‌توان روایتی داستانی از آنچه که سبب اضافه شدن آترئوس به God Of War شد را دریافت. لازم به‌ذکر است برخی از تصاویری که در این ویدیو به کار برده شده در مراسم PlayStation Experience به نمایش در آمده بود.

همانطور که گفته شد این ویدیو تمرکز خاصی برروی پسر کریتوس دارد و گوینده به توضیح در مورد توانایی‌های رزمی وی در کنار قدرت‌های عجیبی مثل شنیدن صدای حیوانات در سرش می‌پردازد.


دانلود SD - دانلود HD

تماشا به‌صورت Full Screen

منبع متن: pardisgame