عنوان Rune: Ragnarok توسط استودیوی Human Head در ماه اوت معرفی شد اما از آن زمان تا به حال اطلاعات زیادی از گیم پلی آن در دسترس نبود. حال استودیوی Human Head، به تازگی تصاویر جدیدی از این عنوان منتشر کرده است که در این تصاویر، نگاهی خواهیم داشت به گیم پلی بازی Rune: Ragnarok. تصاویر منتشر شده […]

اولین تصاویر از گیم پلی عنوان Rune: Ragnarok منتشر شد

عنوان Rune: Ragnarok توسط استودیوی Human Head در ماه اوت معرفی شد اما از آن زمان تا به حال اطلاعات زیادی از گیم پلی آن در دسترس نبود. حال استودیوی Human Head، به تازگی تصاویر جدیدی از این عنوان منتشر کرده است که در این تصاویر، نگاهی خواهیم داشت به گیم پلی بازی Rune: Ragnarok.

تصاویر منتشر شده از عنوان Rune: Ragnarok بر سه چیز تمرکز دارند؛ وایکینگ‌ها، دریانوردی و موجودات غول پیکر. در تصویر اول شاهد یک وایکینگ هستیم که بر روی کشتی و در آب‌های خروشان با یک موجود عظیم الجثه روبرو شده که باید وی را از پای در آورد. تصویر دوم نیز یک کماندار را نشان می دهد که ظاهرا به سمت نقطه ای خاص هدف گرفته و در تصویر آخر نیز یک وایکینگ را مشاهده می کنیم که تبر خود را در دست گرفته و به نظر می رسد که برای نبرد آماده است. این تصاویر بسیار زیبا و امیدوار کننده به نظر می رسند و انتظار برای مشاهده گیم پلی این عنوان و یا تجربه آن را بسیار سخت می کند.

اگر با عوان Rune: Ragnarok آشنایی ندارید، باید گفت که این عنوان جدیدترین نسخه از فرانچایز Rune است که توسط استودیوی Human Head ساخته می شود. آخرین نسخه این فرانچایز در سال ۲۰۰۱ و با نام Rune: Halls of Valhalla عرضه شد و پس از آن دیگر شاهد عرضه نسخه جدیدی از آن نبوده ایم. داستان بازی در زمانی جریان دارد که نبرد راگناروک و یا پایان جهان نزدیک است. بازیکنان برای متوقف کردن آن باید با یکی از پنج خدای بازی متحد شده که هریک از این خدایان قابلیت‌های ویژه ای به آن‌ها می دهند. اگر می خواهید با این خدایان آشنا شوید، می توانید تصاویر آن‌ها را مشاهده کنید. به گفته سازندگان، گیم پلی بازی خشن و بی رحمانه بود و مبارزه با مردگان و موجودات غول پیکر تنها بخشی از گیم پلی این بازی را تشکیل می دهند.

حال استودیوی Human Heads اولین تصاویر از گیم پلی عنوان را منتشر ساخته است که شما می توانید تصاویر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

عنوان  Rune: Ragnarok در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر می شود.

منبع متن: gamefa