Ghost of Tsushima یکی از عناوینی است که در مراسم PSX 2017 اطلاعات و جزییات بسیاری از آن منتشر شد و نسخه آزمایشی این عنوان نیز در این نمایشگاه قابل بازی بود. حال استودیوی ساکر پانچ، به تازگی تصاویر مفهومی جدیدی از عنوان Ghost of Tsushima متشر کرده که در این تصاویر شکوه و عظمت […]

تصاویر مفهومی جدیدی از Ghost of Tsushima منتشر شد

Ghost of Tsushima یکی از عناوینی است که در مراسم PSX 2017 اطلاعات و جزییات بسیاری از آن منتشر شد و نسخه آزمایشی این عنوان نیز در این نمایشگاه قابل بازی بود. حال استودیوی ساکر پانچ، به تازگی تصاویر مفهومی جدیدی از عنوان Ghost of Tsushima متشر کرده که در این تصاویر شکوه و عظمت دنیای جهان باز این عنوان را به تصویر می کشد.

به تازگی استودیوی ساکر پانچ تصاویر مفهومی از عنوان Ghost of Tsushima منتشر کرده است که این تصاویر، سه منظره متفاوت از جزیره Tsushima را به تصویر می کشد که البته در جریان مراسم PSX و حتی PGW 2017 نیز شاهد آن‌ها بوده ایم. تصویر اول یک روستا، تصویر دوم یک معبد پاگودا که به وسیله جنگل احاطه شده است و تصویر سوم نیز معبد دیگری را نشان می دهد که بر روی صخره‌های سنگی منتهی به ساحل بنا شده است.

البته با انتشار تصاویر مفهومی و استعداد هنری استودیوی ساکرپانچ غریبه نیستیم و همیشه این استودیو تلاش می کند تا با انتشار این تصاویر موضوع خاصی را به ما نشان دهد و ما نیز برای کاوش در جزیره Tsushima بسیار هیجان زده هستیم. شما می توانید تصاویر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

عنوان Ghost of Tsushima در تاریخی نامشخص و به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر می شود.

منبع متن: gamefa