شرکت کپکام به تازگی اعلام کرده است که کاربران پلی استیشن ۴ می توانند از هفته آینده بار دیگر نسخه بتای عنوان Monster Hunter World را تجربه کنند با این تفاوت که این بار دیگر نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس نخواهند داشت. آزمایش بتای عنوان Monster Hunter World که هفته گذشته آغاز شده بود در روز‌های […]

بتای دوم عنوان Monster Hunter World به زودی در دسترس خواهد بود

شرکت کپکام به تازگی اعلام کرده است که کاربران پلی استیشن ۴ می توانند از هفته آینده بار دیگر نسخه بتای عنوان Monster Hunter World را تجربه کنند با این تفاوت که این بار دیگر نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس نخواهند داشت.

آزمایش بتای عنوان Monster Hunter World که هفته گذشته آغاز شده بود در روز‌های اخیر به پایان رسید و حال اگر شما موفق به تجربه آن نشده اید، می توانید در حدود یک هفته دیگر و در تاریخ ۲۲ دسامبر آن را تجربه کنید. شرکت کپکام به تازگی اعلام کرده است که آزمایش بتای دوم عنوان Monster Hunter World در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷(جمعه ۱ دی ۱۳۹۶) آغاز شده و تا تاریخ ۲۶ دسامبر(سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶) ادامه خواهد داشت با این تفاوت که دیگر نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس نداشته و تمامی کاربران پلی اسیتشن ۴ می توانند نسخه بتای این عنوان از جمله بخش چند نفره آن را تجربه کنند. مطمئنا این موضوع خبر بسیار خوبی برای طرفداران عنوان Monster Hunter World خواهد بود.

پیش دانلود نسخه بتا در تاریخ ۱۸ دسامبر (دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶) آغاز می شود. اگر در آزمایش بتای نخست عنوان Monster Hunter World شرکت کرده باشید، نیازی به دانلود دوباره آن نخواهید داشت و به نظر می رسد که کاملا مشابه یکدیگر باشند. برای جزییات بیشتر می توانید اطلاعات مربوط به آزمایش بتای نخست این عنوان را در وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید.

عنوان Monster Hunter World در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸(دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷) برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر می شود. هنوز تاریخ انتشار نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان مشخص نیست. لازم به ذکر است نسخه بتای عنوان Monster Hunter World فقط برای کنسول پلی استیشن۴ در دسترس بوده و برای رایانه‌های شخصی و اکس‌باکس وان منتشر نخواهد شد.

منبع متن: gamefa