به تازگی، تریلر و ویدئوهای جدیدی از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Far Cry 5 منتشر شده است. علاوه بر این، به این سوال هم پاسخ داده شده که آیا در این بازی تیراندازی و جهان بازِ در دست انتشار هم شاهد پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای (microtransactions) و لوت ‌باکس‌ها (loot boxes) خواهیم بود یا خیر. امروز، تحریم […]

تائید شد: پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در بازی Far Cry 5 حذف نخواهد شد

به تازگی، تریلر و ویدئوهای جدیدی از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Far Cry 5 منتشر شده است. علاوه بر این، به این سوال هم پاسخ داده شده که آیا در این بازی تیراندازی و جهان بازِ در دست انتشار هم شاهد پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای (microtransactions) و لوت ‌باکس‌ها (loot boxes) خواهیم بود یا خیر.

امروز، تحریم انتشار اطلاعات جدید از بازی Far Cry 5 برداشته شد که این مهم در صنعت بازی‌های ویدئویی با عنوان «embargo» یاد می‌شود و به این معناست که رسانه‌های خبری می‌توانند اطلاعات و ویدئوهای جدیدی از این بازی منتشر سازند. در این میان، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) هم تریلر جدیدی از بازی Far Cry 5 با عنوان «مقاومت» منتشر کرده است که از این نشانی می‌توانید آن را مشاهده کنید. این تریلر غنی و هیجان‌انگیز راه‌های مبارزه با فرقه را به تصویر می‌کشد که بی‌شک دیدن آن برای علاقه‌مندان این بازی خالی از لطف نیست.

با این حال، شرکت یوبی‌سافت تائید کرده است که در بازی Far Cry 5 شاهد لوت باکس‌ها نخواهیم بود اما پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای به صورت اساسی در این بازی حذف نشده‌ است. جین سباستین دکانت (Jean-Sebastien Decant)، کارگردان این بازی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GamePro در این خصوص عنوان کرد:

هیچ لوت باکسی [در بازی Far Cry 5] وجود نخواهد داشت، اما از آنجایی که ما ماه‌هاست که بر روی توسعه این بازی کار کرده‌ایم، من نمی‌توانم دقیقاً بگویم که چه چیزی اتفاق خواهد داد. اما مطمئن هستم که فلسفه ما، زمانی که برای بدست آوردن اقلام و سلاح‌های بیشتر تلاش می‌کنید، هیچگونه تاثیری بر روی روند پیشرفت در این بازی نخواهد داشت.

بازی Far Cry 5 در تاریخ سه‌شنبه ۷ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۷ مارس ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش، کارگردان این عنوان از دلایل وقوع حوادث این بازی در آمریکا صحبت کرد. همچنین شاهد انتشار تریلری از این بازی بودیم که جهان وسیع آن را معرفی می‌کرد؛ از این نشانی می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa