بازی Iron Harvest

ساعاتی پیش استودیو King Art Games اقدام به انتشار ویدیو جدیدی از بازی استراتژی همزمان (RTS) و تاریخی Iron Harvest نمود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، در این ویدیو علاوه بر نمایش قسمت‌هایی از گیم‌پلی و صحنه‌های سینماتیک مربوط به داستان اصلی Iron Harvest، مراحل موشن کپچر بسیار دیدنی نیز قابل مشاهده است.

در این ویدیو می‌توان مدل‌های مختلف سربازان حاضر در جنگ جهانی اول را دید که در کنار ماشین‌های زره‌ای نسبتا پیشرفته‌ای به مبارزه با نیروهای دشمن می‌پردازند.

سازندگان استفاده از سیستم موشن کپچر را یک فرصت خوب قلمداد کرده و قصد دارند با بهره‌گیری کامل از آن تجربه نوینی برای خلق صحنه‌های میان پرده‌ای بوجود بیاورند.

لازم به‌ذکر بوده که Iron Harvest، عنوانی استراتژی پیرامون جنگ جهانی اول بوده که توسط آقای "جیکوب رزالسکی" (Jakub Różalski)، هنرمند لهستانی در دست تولید است. در این دنیای شگفت‌انگیز، ماشین‌های زره‌ای با قابلیت قدم برداشتن (Walking Machine) توسط کشورهای حاضر در جنگ ساخته شده که در کنار نیروهای پیاده نظام انسانی به نبرد می‌پردازند.

در این عنوان سه جناح با نام‌های "امپراطوری ساکسون‌ها" (Saxony Empire)، "جمهوری پولانیا" (Polania Republic) و "راسویت" (Rusviet) حضور دارد و طبق گفته تیم سازنده، هر 3 در بخش کمپین با داستانی منحصر بفرد و رویدادهایی متفاوت قابل بازی هستند.

خاطر نشان می‌شود که بازی Iron Harves در سال 2018 برای PC و کنسول‌های Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.


دانلود SD - دانلود HD

تماشا به‌صورت Full Screen

منبع متن: pardisgame