Star Wars: The Last Jedi

بالاخره روز موعود فرا رسید و اکران Star Wars: The Last Jedi از پنج‌شنبه شب آغاز شد. بدون شک این فیلم پرفروش‌ترین فیلم آخر هفته خواهد بود و اولین نتایج باکس‌آفیس نیز عملکرد خوب آن را تایید می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، فروش پنج‌شنبه شب Star Wars: The Last Jedi در آمریکا و کانادا بالغ بر 45 میلیون دلار بوده است و پیش‌بینی می‌شود که این فیلم در اولین آخر هفته اکران خود بیش از 200 میلیون دلار فروش داشته باشد. در این صورت،‌ فیلم جدید Star Wars در بین فیلم‌های اکران شده در سال 2017 بهترین فروش در اولین آخر هفته را خواهد داشت. در حال حاضر این جایگاه به فیلم Beauty and the Beast اختصاص دارد که در نخستین آخر هفته اکران خود فروشی معادل با 174 میلیون دلار داشت.

با این وجود، طبق پیش‌بینی‌ها‌ Star Wars: The Last Jedi نمی‌تواند از Star Wars: The Force Awakens پیشی بگیرد که با فروش 247 میلیون دلاری در آخر هفته آغازین اکران خود از این حیث در رتبه اول تمام فیلم‌های تاریخ قرار دارد. شاید The Last Jedi‌ نتواند The Force Awakens را در گیشه شکست دهد ولی مسلما فروش بهتری نسبت به Rogue One: A Star Wars Story که در سال 2016 اکران شد خواهد داشت. Rogue One در اولین آخر هفته اکران خود در آمریکا و کانادا 155 میلیون دلار فروخت و در نهایت با فروشی 523 میلیون دلاری به کار خود پایان داد. این در حالی است که The Force Awakens در کل مدت اکران خود در این دو کشور توانست فروشی معادل با 936 میلیون دلار داشته باشد.

هر دو فیلم ذکر شده (The Force Awakens و Rogue One) در سطح جهانی بیش از یک میلیارد دلار فروختند و به نظر می‌رسد که The Last Jedi‌ نیز به سادگی می‌تواند به این رقم برسد. متای Star Wars: The Last Jedi برابر با 86 است و تماشاگرانی که از سالن سینما بیرون می‌آیند نیز به شدت این فیلم را تحسین می‌کنند؛ بنابراین می‌توان گفت The Last Jedi‌ قطعا موفق عمل خواهد کرد و این خبر خوبی برای "رایان جانسون" کارگردان این فیلم است که ایده ساخت سه‌گانه جدید Star Wars‌ با شخصیت‌های جدید و محیطی جدید را در ذهن دارد.

نظر شما درباره این خبر چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame