Eidos Montreal: از ساخت عناوین تک‌نفره داستانی کنار نکشیده‌ایم، منتظر اخبار جدید باشید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، چند روز قبل از برنامه استودیو شناخته شده EIDOS Montreal برای تمرکز بر روی تجربه‌های گیمینگ آنلاین خبر دادیم. اما استراتژی باعث نمی‌شود تیمی که اخیرا بر روی جدیدترین عناوین سری Deus Ex و Tomb Raider کار کرده از ساخت عناوین تک‌نفره داستانی دست بکشد. رئیس استودیوهای EIDOS Montreal آقای "دیوید انفسی" در جدیدترین اظهار نظر خود در جهت شفاف‌سازی بیانیه اخیر اعلام کرده است که به تیمشان به ساخت عناوین تک‌نفره داستان‌محور ادامه خواهد داد.

"هیچ کس نگفته که ما از ساخت عناوین تک‌نفره داستان محور کنار کشیده‌ایم؛ ما دوست داریم اینکار را انجام دهیم. چنین چیزی رو کجا خوندید؟!؟"

دیوید انفسی دلیل EIDOS Montreal برای تمرکز بر روی تجربه‌های آنلاین را تلاش تیم برای کار بر روی چیزهای جدید و در نتیجه ایجاد شور و اشتیاق بیشتر در کار اعلام کرده است.

"بعنوان بازی‌ساز و تیمی که سعی در خلق تجربه‌های جدید دارد، ما باید چیزهای جدید را تجربه کنیم تا از این طریق اشتیاق در کار را افزایش دهیم؛ اما نمی‌توانیم منکر کارهایی شویم که EidosMontreal را به اینجا رسانده."

دیوید انفسی در ادامه اعلام کرد که در آینده خبرهای بیشتری برای طرفداران سبک اکشن ماجراجویی خواهد داشت.

"اگر طرفدار بازی‌های قدرتمند سبک اکشن ماجراجویی هستید، منتظر باشید."

Avengers ،Guardians of the Galax و قسمت جدید Tomb Raider از جمله بازی‌های مهمی هستند که با همکاری EIDOS Montreal ساخته می‌شوند. با استراتژی جدید EIDOS Montreal باید دید که آیا بخش آنلاین یا امکانی مانند پرداخت درون برنامه‌ای به عناوین اشاره شده اضافه خواهد شد یا خیر.

منبع متن: pardisgame