عنوان PLAYERUNKNOWN’s Battlegrounds در همان ابتدای عرضه برروی کنسول ایکس‌باکس وان شروع به جابه‌جایی رکوردها کرد اما با این وجود مشکلات فراوانی دارد. حال خالق بازی یعنی برندان گرین به طرفداران اطمینان داد که مشکلات بازی حل خواهند شد. خوشبختانه هسته گیم‌پلی بازی بی‌اشکال باقی مانده اما کیفیت پورت ضعیف است. اگرچه عنوان PUBG هیچگاه یک […]

برندان گرین: PUBG برروی ایکس‌باکس وان مشکلاتی دارد اما ما آن را بهبود می‌بخشیم

عنوان PLAYERUNKNOWN’s Battlegrounds در همان ابتدای عرضه برروی کنسول ایکس‌باکس وان شروع به جابه‌جایی رکوردها کرد اما با این وجود مشکلات فراوانی دارد. حال خالق بازی یعنی برندان گرین به طرفداران اطمینان داد که مشکلات بازی حل خواهند شد.

خوشبختانه هسته گیم‌پلی بازی بی‌اشکال باقی مانده اما کیفیت پورت ضعیف است. اگرچه عنوان PUBG هیچگاه یک دستاورد فنی برروی رایانه‌های شخصی نبوده و برروی آن نیز مشکلات فراوانی دارد اما با این وجود رفته رفته بازی برروی رایانه‌شخصی وارد مرحله ثبات شد. خالق بازی PUBG در مصاحبه اخیری که در میکسر استریم شد با ابراز خوشحالی از عرضه بازی برروی ایکس‌باکس وان، درمورد وضعیت کنونی آن ابراز اطلاع کرد و اطمینان داد که بازی از این مرحله عبور خواهد کرد.

این یک شروع و آغاز مسیر برای ماست. ما هنوز در مرحله اولین نسخه پیش‌نمایش بازی هستیم و اگر به نسخه‌های پری آلفا رایانه‌شخصی نگاه کنید، آن زمان نیز از این مشکلات داشتیم. بازی کمی دارای مشکلاتی است اما ما می‌خواهیم با کمک جامعه ایکس‌باکس و همراهی مایکروسافت بازی را تا جایی که می‌شود بهبود بخشیده و کاری کنیم که برروی تمامی نسخه‌های کنسول ایکس‌باکس وان به‌خوبی اجرا گردد.

اگرچه به عقیده بازی «کمی مشکلات» نداشته و وضعیتش وخیم‌تر از این‌هاست. عنوان PUBG قرار است در چهار روز آینده به نسخه شماره یک خود برروی رایانه‌های شخصی برسد، باید دید که در چه زمانی استودیوی سازنده می‌تواند به نسخه یک ایکس‌باکس وان برسد.

PUBG هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان است.

منبع متن: gamefa