شرکت سایدشو کالکتیبلز (Sideshow Collectibles) مجسمه جدیدی با محوریت بازی God Of War طراحی کرده که در آن، کریتوس (Kratos) شخصیت محبوب این بازی در حال آموزش تیراندازی و شکار به پسرش آرتئوس (Arteus) برای مبارزه با حیوانات و هیولاها است! اخیراً سایدشو کالکتیبلز بار دیگر به سراغ سری God Of War رفته و یک […]

با مجسمه ۳۵۰ دلاری و جدید بازی God Of War آشنا شوید

شرکت سایدشو کالکتیبلز (Sideshow Collectibles) مجسمه جدیدی با محوریت بازی God Of War طراحی کرده که در آن، کریتوس (Kratos) شخصیت محبوب این بازی در حال آموزش تیراندازی و شکار به پسرش آرتئوس (Arteus) برای مبارزه با حیوانات و هیولاها است!

اخیراً سایدشو کالکتیبلز بار دیگر به سراغ سری God Of War رفته و یک مجسمه فوق‌العاده دیگر از این سری را تهیه کرده‌ است. شاید جالب باشد که بدانید موجودی این مجسمه بسیار محدود است و تنها ۷۵۰ عدد از آن تولید خواهد شد. قیمت این مجسمه هم شاید مهم‌ترین فاکتوری است که باید خریداران در نظر داشته باشند و باید بدانید که این مجسمه ۳۴۹ دلار / ۲۹۱ پوند قیمت خواهد داشت و بسته به محل زندگی باید این میزان را برای آن بپردازید.

این مجسمه بین دو ماه مارس و مِه ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد (دقیقاً همان وقتی که شایعه شده بازی God Of War هم عرضه خواهد شد، هرچند که هنوز این خبر تائید نشده است) و جنس این مجسمه هم از پولی استون (Polystone) است. ارتفاع این مجسمه ۱۵ اینچ، طول آن ۱۱ اینچ و عرض آن نیز ۱۱ اینچ است. شما می‌توانید در ادامه تصاویری از این مجسمه زیبا را مشاهده کنید که به نظر کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

مدتی پیش بود که تریلری از این بازی منتشر شد و توجه آن معطوف به شخصیت آرتئوس بود، در کنار آن تصاویری هم از بازی منتشر شد و علاقه مندان را بیشتر با حال و هوای بازی آشنا می‌کرد. در کنار آن، مشخص شده که بازی بین ۲۵ تا ۳۵ ساعت گیم پلی دارد و این را خود کارگردان بازی یعنی کوری بارلاگ (Cory Barlog) در نمایشگاه PSX اعلام کرده است. همچنین، این بازی توسط سازمان رده بندی سنی ESRB هم بررسی شده و برای قشر بزرگسال مناسب است. در نهایت، طی یک شایعه مشخص شده بود که این بازی قرار است ۲۲ مارس ۲۰۱۸ (برابر با پنج‌شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷) منتشر شود ولی هنوز این مسئله به تائید رسمی نرسیده است.

منبع متن: gamefa