به نظر می‌رسد که بازی Shin Megami Tensei 5 هنوز در فاز اولیه توسعه به سر می‌برد و بخش‌های هنری و دیگر بخش‌های بازی هنوز کار زیادی دارد! اولین بار در ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ بود که Shin Megami Tensei 5 برای عرضه روی نینتندو سوییچ معرفی شد. همچنین شرکت آتلوس (Atlus) به عنوان ناشر […]

Shin Megami Tensei 5 هنوز در مراحل اولیه ساخت به سر می‌برد

به نظر می‌رسد که بازی Shin Megami Tensei 5 هنوز در فاز اولیه توسعه به سر می‌برد و بخش‌های هنری و دیگر بخش‌های بازی هنوز کار زیادی دارد!

اولین بار در ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ بود که Shin Megami Tensei 5 برای عرضه روی نینتندو سوییچ معرفی شد. همچنین شرکت آتلوس (Atlus) به عنوان ناشر بازی اعلام کرد که بازی در غرب هم منتشر خواهد شد که بدون شک یک خبر هیجان‌انگیز محسوب می‌شود. ولی متاسفانه، به علت این که بازی هنوز در فاز اولیه توسعه قرار دارد هیچ اطلاعات خاص دیگری از آن منتشر نشده است که این کمی ناامیدکننده به نظر می‌آید. البته، وبسایت ۴gamer که ژاپنی است به مناسبت ورود به سال جدید یک سری مصاحبه با توسعه دهندگان ژاپنی انجام داده که یکی از آن‌ها، با تهیه کننده سری Shin Megami Tensei  یعنی کازویوکی یامای (Kazuyuki Yamai) است.

یامای توضیح داده که هنوز بازی در مراحل اولیه توسعه یا به طور دقیق‌تر، در مرحله “بساز و کنار بگذار” قرار دارد. در واقع، منظور او این است که بازی در آن مرحله از توسعه قرار دارد که سازندگان ایده‌های مختلفی را خلق می‎‌کنند و سپس ارزیابی می‌کنند که کدام ایده‌ها می‌تواند در بازی قرار بگیرد و کدام یک را باید فعلاً کنار گذاشت. در حال حاضر، تیم سازنده روی بخش هنری بازی کار می‌کند و خلق جزئیاتی این چنینی در دستور کار سازندگان قرار دارد. به هر حال با توجه به اینکه کنسول مقصد بازی چیزی جز نینتندو سوییچ نیست، جالب خواهد بود که ببینیم این بازی چگونه عمل خواهد کرد و روی این کنسول هیبریدی دارای چه ویژگی‌هایی خواهد بود. با توجه به توضیحات کازویوکی یامای، به نظر هنوز زمان زیادی تا عرضه این بازی به بازار باقی مانده باشد و به احتمال قوی در سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه آن نخواهیم بود.

در حال حاضر هیچ تاریخ عرضه حدودی هم برای بازی مشخص نشده و بازی هم در انحصار نینتندو سوییچ خواهد بود.

منبع متن: gamefa