قطعا بسیاری از شما با آقای هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) آشنایی دارید؛ کسی که دو بازی بسیار محبوب Devil May Cry 4 و Dragon’s Dogma را کارگردانی کرده و هم‌اکنون در حال کار برروی عنوانی جدید است. با این که انتظار داشتیم در طول سال ۲۰۱۷ خبری از پروژه جدید ایشان بشنویم اما این اتفاق رخ نداد و […]

توسعه بازی جدید هیدکی ایتسونو در اوج خود قرار دارد

قطعا بسیاری از شما با آقای هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) آشنایی دارید؛ کسی که دو بازی بسیار محبوب Devil May Cry 4 و Dragon’s Dogma را کارگردانی کرده و هم‌اکنون در حال کار برروی عنوانی جدید است. با این که انتظار داشتیم در طول سال ۲۰۱۷ خبری از پروژه جدید ایشان بشنویم اما این اتفاق رخ نداد و حال، آقای ایتسونو در یک پیام جالب، علاوه بر تبریک سال نوی میلادی، خبری از بازی جدید خود نیز داده است.

آقای هیدکی ایتسونو، به تازگی در حساب توییتر خود پیام جدیدی منتشر کرده و بازی‌بازان را از روند توسعه بازی در دست ساخت خود آگاه کرده‌اند. با این که در این پیام خبری از جزئیات یا اطلاعات دقیق نیست اما حداقل می‌توانیم امیدوار باشیم که کار ایتسونو هر چند کند و آهسته، اما در هر صورت رو به جلو پیش می‌رود. آقای هیدکی ایتسونو امروز در حساب توییتر شخصی خود پیام زیر را منتشر کردند و علاوه بر تبریک سال نوی میلادی، کمی در مورد بازی خود نیز اطلاعات دادند:

سال نو مبارک!

متاسفم که نتوانستم در سال گذشته پروژه جدیدی را معرفی کنم. روند توسعه پروژه هم‌اکنون در اوج خود قرار دارد. من در حال ساخت یک بازی عالی هستم پس لطفا منتظر آن باشید.

— Hideaki Itsuno (@tomqe) December 31, 2017

اگر با آقای هیدکی ایتسونو آشنایی ندارید، باید بگویم که ایشان کارگردان برخی از بهترین نسخه‌های سری محبوب Devil May Cry و همچنین کارگردان سری Dragon’s Dogma بوده است. علاوه بر این، آقای ایتسونو تا به حال نسخه‌هایی از سری‌های Rival Schools و Power Stone را نیز کارگردانی کرده و بسیار خوش آوازه محسوب می‌شود.

دقیقا در همین زمان در سال گذشته (ابتدای سال ۲۰۱۷) بود که آقای ایتسونو اعلام کرد در سال ۲۰۱۷ عنوان جدیدی را معرفی خواهد کرد اما واضح است که این اتفاق رخ نداد. طرفداران بی شمار سری محبوب Devil May Cry بسیار امیدوار هستند تا نسخه جدیدی از این فرانچایز معرفی شود یا حتی امکان دارد شاهد معرفی دنباله‌ای بر اولین نسخه از بازی Dragon’s Dogma باشیم اما این احتمال نیز وجود دارد که ایتسونو برروی یک عنوان کاملا جدید کار می‌کند؛ باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود. در صورت انتشار اخبار جدیدی از بازی جدید آقای هیدکی ایتسونو، قطعا شما عزیزان را مطلع خواهیم کرد.

منبع متن: gamefa