استودیوی CD Projekt RED از آن دسته از استودیو هایی است که به خوبی با سلایق بازی بازان آشنا است و همیشه با دست گذاشتن روی نقطه حساس کاربران خود، رضایت قلبی آن ها ایجاد می کند. حال خود مدیر این استودیو نیز، به این نکته اشاره کرده است که آن ها همیشه به گونه […]

توسعه دهنده Cyberpunk 2077: هدف ما ساخت بهترین بازی‌های دنیا است

استودیوی CD Projekt RED از آن دسته از استودیو هایی است که به خوبی با سلایق بازی بازان آشنا است و همیشه با دست گذاشتن روی نقطه حساس کاربران خود، رضایت قلبی آن ها ایجاد می کند. حال خود مدیر این استودیو نیز، به این نکته اشاره کرده است که آن ها همیشه به گونه ای کار می کنند تا بازی آن ها بهترین بازی دنیا باشد.

استودیوی CD Projekt RED در طی سال های اخیر چند نمونه از بهترین بازی های این صنعت را روانه بازار کرده است که نمونه بارز آن عنوان سه گانه Witcher است. در این که این استودیو جزو محبوب ترین استودیو های سازنده بازی های رایانه ای است، هیچ شکی وجود ندارد چرا که آن ها همواره با ارائه بهترین بازی ها توانسته اند مخاطبان خود را راضی نگه دارند. برای مثال آن ها با سه گانه Witcher توانستند به قلب کاربران خود وارد شوند و بهترین تجربه یک بازی نقش آفرینی را برای آن ها به وجود آورند. این سری با موفقیت های دنباله دار خود ثابت کرد که در قلب مخاطبان خود قرار گرفته و عملکرد آن حتی مورد ستایش اکثریت منتقدین نیز قرار گرفته است. در واقع این استودیو همواره با انجام جاه طلبی های بزرگ توانسته بهترین بازی های دنیا را توسعه دهد.

در مصاحبه ای با وبسایت لهستانی Puls Biznesu که در زمینه بازی های رایانه ای فعالیت می کند، آدام کیسینسکی (Adam Kiciński)، مدیر استودیوی CD Projekt RED، اظهار کرد که تنها جاه طلبی که این استودیو انجام می دهد، این است که به ساخت بازی های بزرگ ادامه دهد. کیسینسکی کسب و کار توسعه بازی های رایانه ای را به ورزش تشبیه کرد و به این نکته اشاره کرد که رضایت نهایی که از ساخت یک بازی با کیفیت حاصل می شود، مسئله ای جداگانه از درآمد های مالی آن است. وی همچنین افزود آن ها به خوبی می دانند که در قبال کارشان مسئول اند و باید تمام تلاش خود را به کار ببندند تا بهترین بازی های دنیا را توسعه دهند.

کیسینسکی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد که یک فرمول واحد و خاص برای یک برنامه ریزی موفق و تولید بی نقص بازی های رایانه ای وجود ندارد. وی افزود این نتایج تنها در راهی به دست می آید که بار ها و بار ها تکرار شود. وی صحبت های بسیار منطقی و عاقلانه ای را مطرح کرد؛ ایده های ثابت و یک دست به پروسه ساخت و توسعه یک بازی رایانه ای شکل و فرم خاصی می دهد، اما هیچ کدام از این ها به صورت از قبل پیش بینی شده نمی توانند مطرح و اجرا شوند.

همه ما با استودیوی CD Projekt RED و نحوه کار آن ها آشنایی داریم و میدانیم آن ها با هر بازی جدیدی که عرضه می کنند، حرف های جدیدی برای گفتن ارائه می کنند و آغاز گر یک راه و مسیر جدید می شوند. نمونه بارز این پیشرفت در کار را می توانیم در عنوان The Witcher 3 شاهد باشیم. جایی که سازندگان با تمام مهارت خود آن را تهیه و توزیع کردند و ثابت کردند همواره با داشتن ایده های خلاقانه می توان راه موفقیت را ادامه داد. آن ها با تمام دست و دلبازی به ساخت بازی های عالی می پردازند و همین امر بازی های آن ها را از سایر بازی ها متمایز می سازد. به عنوان مثال عنوان The Witcher 3 با سرلوحه قرار دادن همین موارد، تبدیل به یکی از بهترین بازی های نسل خود شد که بسیاری آن را حتی بهترین بازی تاریخ صنعت بازی های رایانه ای می دانند. می توانیم با خیال راحت اظهار کنیم که این استودیو یکی از بهترین استودیو های این صنعت است که با دانستن سلایق مخاطبان خود، بدون این که به فکر درآمد های اضافی باشد، به ساخت بازی های با کیفیت می پردازد که برای همیشه در ذهن و قلب مخاطبان خود جای می گیرند. امیدواری همه ما این است که این استودیو در ساخت بازی Cyberpunk 2077 نیز همین موارد را رعایت کند تا بار دیگر نام خود را جاودانه کند تا همه بازی بازان سال ها نام آن را به نیکی یاد کنند.

منبع متن: gamefa