Dino Crisis

عده‌ی زیادی از طرفداران Dino Crisis انتظار دارند که یک قسمت دیگر از این بازی ساخته شود اما هنوز حرف قطعی و رسمی‌ از این قضیه در میان نیست. البته اخیرا یکی از طراحان کمپانی Capcom، در اکانت توئیترش گفت که ممکن است این اتفاق بیفتد ولی اگر طرفداران بازی بخواهند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamerant، وی در جواب کاربری به نام "Jawmuncher" که در توئیتر در مورد ساخت یک قسمت دیگر از Dino Crisis پرسیده بود این پاسخ را داد: "اگر عده‌ی زیادی آرزو کنند".

البته این پاسخ لزوما به این معنا نیست که آنها کار تولید یک Dino Crisis جدید را شروع کرده اند اما به هر حال می‌توان این‌طور برداشت کرد که این شرکت به حرف طرفدارانش گوش می‌دهد. بنابراین گرچه فقط از روی یک حرف نمی‌توان منتظر ادامه‌ این مجموعه‌ی ترسناک Survival بود اما می‌توان امید داشت که یک قسمت دیگر ساخته‌ شود یا حداقل یک ریمستر یا بازسازی از روی قسمت‌های قبلی انجام شود.

حدودا یک سال پیش Capcom ونکوور تقریبا یک ریبوت برای Dino Crisis طراحی کرد که نشان می‌دهد این شرکت علاقه مند به ساختن یک بازی دیگر برای این مجموعه است اما در وقت و شرایط مناسب. ولی از آنجایی که آخرین قسمت از این بازی در سال 2003 منتشر شده بود، شاید الان زمان مناسبی برای ساخت یک قسمت جدید نباشد، چرا که خیلی از افراد ممکن است آن را خوب نشناسند.

بهترین کاری که Capcom در حال حاضر می‌تواند بکند این است که ابتدا با دوباره انتشار دادن قسمت‌های قبلی و یا ریمستر کردن آنها، این مجموعه را به نسل جدید بازیکنان معرفی کند. و از آنجایی که Capcom قبلا هم گفته بود که ریمستر HD این مجموعه‌ها جز اولویت‌هایش است، پس به احتمال زیاد اول شاهد یک نسخه‌ی ارتقا یافته از مجموعه‌های قبلی خواهیم بود و بعد یک قسمت جدید.

منبع متن: pardisgame