CD Projekt RED

استودیوی CD Projekt RED طی سال‌های گذشته با عرضه سه گانه The Witcher، عناوین بزرگی را ارائه کرده و تا جایی رسیدند که حالا یکی از دوست داشتنی‌ترین توسعه دهندگان این صنعت هستند. این استودیو تاکنون با جاه‌طلبی بزرگ خود قطعا توانسته بهترین بازی‌های جهان را بسازد.

به گزارش پردیس گیم، آدام کیسنسکی، رئیس CD Projekt RED، طی مصاحبه‌ای با سایت لهستانی Puls Biznesu گفت تنها آرزوی استودیو ادامه ساخت بهترین بازی‌های جهان است. او کسب‌وکار بازی‌های ویدیویی را به ورزش تشبیه کرد و توضیح داد جدا از دستاوردهای مالی، لذت نهایی در آن است که به عنوان ارائه دهنده یکی از بهترین بازی‌های دنیا شناخته شوند.

کیسنسکی در ادامه افزود هیچ فرمول خاصی برای برنامه‌ریزی و تولید آرام چنین عنوانی وجود ندارد و چنین نتایجی فقط از طریق بارها و بارها تکرار کردن به‌دست می‌آیند.

با توجه به اینکه CD Projekt RED به‌طور قابل توجهی با ساخت هر بازی بهبود می‌یابد و مشخصا The Witcher 3 یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های این نسل و احتمالا تاریخ بوده، با اطمینان می‌توان گفت که آن‌ها پول خود را خرج چیزی که وعده می‌دهند می‌کنند. امیدواریم با Cyberpunk 2077 به افتخار مشابه‌ای برسند.

منبع متن: pardisgame